Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا در پی اعلام دستگیری متهمی با جرم انتسابی" معاونت در خیانت در امانت " طی روز گذشته، جزئیات تکمیلی پرونده را تشریح کرد.

 سردار "کاظم مجتبایی"؛ جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا، از استرداد متهمی به جرم "معاونت در خیانت در امانت" به کشور خبر داد و اظهار کرد: این فرد پانزدهمین متهمی است که از ابتدای سال تاکنون به همت این پلیس و البته با هماهنگی دستگاه قضا به کشور مسترد شده و باید بگویم استرداد متهمان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۴ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرم متهم معاونت در خیانت در امانت بود

وی امروز در تکمیل جزئیات این پرونده اظهار داشت: این متهم به جرم " معاونت در خیانت در امانت" از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشور بازگردانده شد.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا ادامه داد: این متهم بیش از چهار سال تحت تعقیب پلیس بین الملل ناجا بوده و با درخواست اعلان قرمز از اینترپل جهانی، فرآیند تعقیب و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.

سردار مجتبایی با بیان اینکه متهم طی این چند سال به چهار الی پنج کشور اروپایی و آسیایی سفر کرده و در تلاش بوده به شکل های مختلف دستگیر نشود، ادامه داد: با توان، هوشمندی، اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های دیپلماسی پلیس بین الملل ناجا با سازمان اینترپل جهانی و پلیس اینترپل سایر کشورها، بالاخره تعقیب متهم به نتیجه رسید و نامبرده شب گذشته به کشور بازگردانده شد.

متهم در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس مخفی شده بود

وی در بیان جزئیات بیشتر از این پرونده تصریح کرد: مطابق آخرین ردیابی ها، متهم در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس مخفی شده بود؛ این فرد با جرم "معاونت در خیانت در امانت "بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان، اختلاس انجام داده است.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا توضیح داد: متهم مورد نظر با دستور بازپرس پرونده و مقام قضائی در بازداشت به سر می برد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری پلیس جرم خیانت سفر اخبار حوادث پلیس آگاهی تحت تعقیب میلیاردی ناجا دستگیری متهم اختلاس جزئیات فیلم عکس کرونا ایران دختر فضای مجازی قتل تهران حوادث تهران اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت را به عنوان رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403" منصوب کرد.در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر حسین فرشیدی
معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت

با توجه به اینکه کشور عزیزمان در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذیربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی‌ بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری