Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مالک باشگاه شیمیدرقم گفت: سازمان مالیات باید ارزش افزوده بسیار سنگینی را که از آنها طلب داریم پرداخت کنند، در غیر اینصورت بودجه‌ای برای حضور در لیگ برتر بسکتبال نداریم. تاریخ انتشار: 06:30 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۴۶۶

خبرگزاری میزان - فدراسیون بسکتبال در نامه‌ای به باشگاه‌ها از آنها درخواست کرده تا ۱۱ تیر برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کنند که در این بین مسئولان باشگاه شیمیدُرقم روز گذشته (یکشنبه) با ارسال نامه‌ای به مسئولان فدراسیون برای حضور در لیگ برتر بسکتبال آمادگی مشروط خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه هنریک درغوکاسیان مالک باشگاه شیمیدر در خصوص اعلام آمادگی این تیم برای حضور در فصل جاری لیگ برتر گفت: با توجه به نامه‌ای که در پاسخ به درخواست مسئولان فدراسیون بسکتبال دادیم، حضور ما برای فصل جاری لیگ مشروط است و در صورت مهار ویروس کرونا و یا اینکه پیشرفت قابل توجهی در بهتر شدن شرایط شاهد باشیم در لیگ شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: البته شرط دیگری هم برای حضور در لیگ داریم و آن مربوط به این است که اداره دارایی باید ارزش افزوده بسیار سنگینی را که از آنها طلب داریم به شرکت پرداخت کنند، زیرا در غیر اینصورت بودجه‌ای برای حضور در لیگ نداریم. مبلغ زیادی را بابت ارزش افزوده از محل صادرات فرآورده‌های خودمان از سازمان مالیاتی کشور طلبکار هستیم و این مسئله هم برمی‌گردد به سال‌های ۹۷ و ۹۸ و تاکنون هم موفق به وصول این امر نشده‌ایم زیرا آنها دائماً پرداخت هزینه را به تأخیر می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی مشروط شیمیدر برای حضور در لیگ برتر بسکتبال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر بسکتبال برای حضور در لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال