Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، زن 27 ساله که برای شکایت از همسرش وارد کلانتری شده بود درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد گفت: تازه دیپلم گرفته بودم که با پسر همسایه ارتباط برقرار کردم. « اردوان» از مدتی قبل سرراهم قرار می گرفت و به من ابراز علاقه می کرد.

من هم در یک نگاه عاشقش شدم و این گونه روابط پنهانی ما آغاز شد مدتی بعد اردوان به خواستگاری ام آمد اما دو روز بعد از این ماجرا پدرم فوت کرد و ما عزادار شدیم در این شرایط مادرم به شدت با ازدواج من و اردوان مخالفت کرد چرا که مرگ پدرم را پاقدم نحس او می دانست ولی من که دلباخته اردوان بودم مقابل این خرافات ایستادم و به ازدواج با او پافشاری کردم اگرچه بارها سرگذشت تلخ این عشق های خیابانی را در روزنامه ها خوانده بودم اما همواره خودم را توجیه می کردم که عشق و عاشقی آن ها چیزی جز هوس نبوده و عاشق واقعی نبوده اند! خلاصه با اصرار های من مراسم عقدکنان ما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اختلافات ما از همان روزهای آغازین زندگی مشترک آشکار شد و سوءظن ها شکل گرفت. اردوان نه تنها به حجاب و آرایش من ایراد می گرفت بلکه اجازه خروج از خانه را به من نمی داد وقتی در آزمون سراسری پذیرفته شدم اجازه ادامه تحصیل نداد.

دراین شرایط با قهر به منزل مادرم رفتم و مهریه ام را به اجرا گذاشتم. اما با وساطت بزرگ ترها دوباره به زندگی با اردوان بازگشتم اما همان شب فهمیدم او با شاگرد فروشگاهش ارتباط پنهانی دارد. همسرم فروشگاه لباس زنانه داشت و به خاطر اعتراض به ارتباط با دختر فروشنده کتکم زد و سیم کارتم را عوض کرد تا دیگر با کسی ارتباط نداشته باشم. وقتی فهمیدم باردار هستم چشم به روی همه خیانت هایش بستم اما خیلی زجر می کشیدم ولی او دست بردار نبود و به ارتباطش با زنان غریبه ادامه می داد تا این که بعد از شش سال زندگی مشترک دوباره به خانه مادرم رفتم و دو سال بعد با سپردن حضانت فرزندم به «اردوان» از او طلاق گرفتم ولی اکنون که چهار ماه از جدایی مان می گذرد او اجازه نداده است فرزندم را ملاقات کنم .

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری حوادث روزنامه منزل خیانت اخبار حوادث شوهر حضانت زندگی شوم ماه فیلم عکس کرونا ایران دختر فضای مجازی قتل تهران اخبار تهران حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید

به گزارش همشهری‌آنلاین، وی در بازگویی‌گویی حس ناامیدی خود پس از مرگ نیلیا و دختر 13 ماهه‌اش نائومی به دنبال آن بوده به مصرف مشروبات الکلی روی آورد و خودکشی کند.
بایدن در این خصوص گفت: «من فقط درباره‌اش فکر کردم. برای خودکشی نیازی نیست که دیوانه باشید. فکر میکردم به پل یادبود دیلاور بروم از آن‌جا به پایین بپرم».



بایدن در سال ۱۹۷۲، اندکی پس از اولین موفقیت خود در راه یافتن به سنا، همسر اولش نیلیا و دختر کوچکش نائومی را در تصادف رانندگی از دست داد. او در اتاق بیمارستان و در کنار دو پسر خردسالش هانتر و بو که از این تصادف جان سالم به دربرده بودند، برای ورود به سنا سوگند خورد. پسرش بو، در سال ۲۰۱۵ بر اثر ابتلا به سرطان مغز در ۴۶ سالگی درگذشت.

کد خبر 847470 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه خودکشی ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند