Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه قطار شهری اهواز، اظهار کرد: ۱۰ سال از عدم فعالیت شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز می‌گذرد و این مساله لطمه‌های زیادی به شهرداری و مردم اهواز وارد کرده است.

وی افزود: در تمام دوره‌های گذشته بر اثر اعمال فشار سیاسیون در مرکز، شهرداران یا استانداران جرأت فسخ قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون را نداشتند زیرا حدود ۱۰۰ نماینده مجلس پشتیبان شرکت کیسون بودند اما در این دوره شورای شهر و شهرداری اهواز، فسخ قرارداد را انجام دادند تا بیش از این لطمه‌ای به مردم اهواز وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی در خصوص انتخاب پیمانکار جدید پروژه قطار شهری اهواز، گفت: صحبت‌های ضمنی با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء شده است. قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نیز اعلام آمادگی کرده است اما تاکنون شورای شهر یا شهرداری نشست رسمی در این زمینه نداشته است.

وی افزود: البته ابتدا باید ۲۸ درصد اجرای کار شرکت کیسون حساب و کتاب شود و پس از آن، مسائل اجرایی و شرایط کارگاه مشخص شود.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: طبق آخرین صحبتی که با شهردار داشتیم، دیگر امکان برگشت کیسون نیست. البته کیسون نیز مانند قدیم توانایی اجرای کار را ندارد.

وی گفت: در ۳۰ سال گذشته هیچ استفاده‌ای از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نشده است، در حالی که اگر این قرارگاه ۱۰ سال پیش وارد اهواز می‌شد، شاهد توسعه زیرساخت‌ها و رفع گره‌های ترافیکی بودیم اما به دلیل اینکه این قرارگاه وارد اهواز نشد، شاهد عقب‌افتادگی هستیم.

منبع: الف

کلیدواژه: شرکت کیسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک» قرار دارد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی مدیریت انواع پسماندها از آبان سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین گام‌های سامانه اصپاک است، افزود: با توسعه این نرم‌افزار جمع‌آوری پوسته میوه، پسماند الکترونیک، اقلام حجیم و وسایل مستعمل در فازهای بعدی به این اپلیکیشن افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مقابل تحویل انواع پسماند در سامانه اصپاک، بر اساس امتیازی که از تحویل پسماند دریافت می‌کنند، از خدمات موجود در سامانه استفاده کنند.

ساکتی ادامه داد: انواع بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه حوادث، تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و تخفیف خدمات حمل‌ونقلی از جمله خدماتی است که شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک در این سامانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند جز ساختمانی به‌عنوان یک خدمت جدید در سامانه اصپاک اضافه خواهد شد، بیان کرد: با تلاش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه سامانه اصپاک، جمع‌آوری پسماندهای جز ساختمانی نیز با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به سامانه اضافه خواهد شد.

کد خبر 746126

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»