Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس گفت: با وجود شیوع کرونا و تعطیلی اردوها، بچه ها در آمادگی خوبی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، جمیل لطف الله نسبی در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط تنیس روی میز و تیم ملی اظهار داشت: ویروس کروان همه برنامه‌ها را به هم ریخته است و نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم. تاکنون سه اردو را باید برگزار می‌کردیم که عملی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر فدراسیون جهانی هم چیزی را اعلام نکرده و فعلا مسابقه بین المللی برگزار نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: همه چیز به شرایط کرونا بستگی دارد و تا وقتی این ویروس وجود دارد، نمی‌توان برنامه ریزی دقیقی را انجام داد.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد شرایط ملی پوشان عنوان کرد: بچه ها مانند نیما و نوشاد عالمیان، هدایی و احمدیان تمرینات خود را انجام می‌دهند و آماده هستند، اما از سوی دیگر محدودیت حریف تمرینی، باعث یکنواختی می‌شود.

 

لطف الله نسبی تاکید کرد: به هرحال اگر اردوی تیم ملی برگزار می‌شد و بچه ها با هم تمرین می‌کردند، آمادگی شان بالاتر از این بود. در مجموع جای نگرانی نبوده و راضی کننده است.

 

وی  با اشاره به برگزاری لیگ برتر تنیس روی از 17 تیر گفت: اگر لیگ بدون مشکل برگزار شود، می‌توانیم برای برپایی اردوهای تیم‌ملی به آن استناد کنیم.

 

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، محمد نادری مدافع جپ پا تراکتور در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن یکی از بهترین بازیکنان اینت تیم بود و با نفوذهای پرتعداد حملات زیادی را روی دروازه این تیم شکل داد.

نادری در این مسابقه میل هجومی  بالایی دارد و در اکثر حملات نزدیک به محوطه جریمه ذوب آهن دیده می‌شود، او با ارسال‌های زمینی و نفوذهای موفق تراکتور را چند مرتبه در آستانه گلزنی قرار داد.

بازگشت‌ها و کارهای دفاعی خوب محمد نادری باعث شده تا او بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب تراکتور باشد و اکثر حملات این تیم از سمت او شکل بگیرد و با دوندگی بالا به خوبی خط دفاعی را هم پوشش دهد و فرصت خلق موقعیت به ذوب آهن ندهد.

محمد نادری فرم خوب و ایده‌آلی دارد و با توجه به آمادگی که از خود نشان داده یکی از بازیکنان تاثیرگذار در این مسابقه و در ادامه فصل برای تراکتور خواهد بود و حمید مطهری حساب ویژه‌ای روی او باز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است