Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:12:33 GMT

تصمیمات جدید برای بهبود وضعیت آب شرب سیریک

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۱۳۲

تصمیمات جدید برای بهبود وضعیت آب شرب سیریک

ایسنا/هرمزگان نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بهبود وضعیت آب شرب شهرستان سیریک و برخی روستاهای شهرستان جاسک را در اولویت های پیگیری خود با مسئولان مربوطه در سطح کشوری قرار خواهم داد.

حسین رئیسی در جلسه با خان احمدی نماینده شرکت آب و فاضلاب کشور و قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و مسئولان محلی سیریک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان سیریک از جمله مناطق پرتنش آبی هرمزگان است که  در حال حاضر نیاز آبی این شهر و روستاهای توایع آن از مجموعه چاه های اطراف و آب شیرین کن سیریک تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مصوب شد آب بهای تانکر در این منطقه که از ماه گذشته از ۳۰ هزارتومان به ۱۳۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده بود به روال قبل یعنی همان مبلغ ۳۰ هزارتومان باز گردد. همچنین تا دو هفته ی آینده نیز دو عدد تانکر حمل آب به شهرستان سیریک اضافه خواهد شد که با ۳ عدد تانکر، آبرسانی به برخی روستاها انجام می شود. 

در این نشست با تاکید بر اجرای طرح انتقال لوله ی ۴۰۰ از مجموعه چاه های اطراف به شهرستان در چند فاز، اقدامات جدیدی در این زمینه جهت تامین آب پایدار انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، طی روزهای آینده جلسه ای با حضور نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تهران با معاون وزیر نیرو تشکیل خواهد شد و رایزنی های لازم برای ایجاد یک آب شیرین کن در جاسک توسط شرکت اجرایی پروژه ی خط لولهی نفت و با مشارکت آب و فاضلاب هرمزگان اجرایی می شود که در صورت عملیاتی شدن، ۱۷روستای جاسک مشکلی در تامین آب شرب نخواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسین رئیسی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان