Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در محل استانداری زنجان، از به کار گیری سفیر سلامت در هر خانواده خبر دادو گفت: ۲۵۰ هزار سفیر سلامت در استان به کار گیری می شود و برای هر ۲۰ سفیر یک رابط سلامت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه  از ظرفیت دانشجویان هم درخانواده ها استفاده خواهد شد و کانون های سلامت محله محور هم فعال می شود، افزود: بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و در ابتدای شیوع کرونا تعداد کل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، حدود ۳۰۰ نفر بود؛ اما اکنون این تعداد چند برابر شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: در یک هفته گذشته روند صعودی با شیب تند بیماری کرونا در استان زنجان را داشتیم و آمار بستری ها در این هفت روز بیش از ۷۶ بیمار بوده است و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تعداد بستری ها افزایش یافته و به هزار و ۲۰ تخت در آینده نیاز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش با بیان اینکه در این هفت روز بیش از ۵۶۰ نفر در مراکز درمانی استان زنجان بستری شدندکه تعداد بیماران بشتری دو برابر شده است، گفت: ما در استان تعداد بستری ها را مدیریت کردیم و از ظرفیت بیمارستانهای غیر دولتی هم استفاده می شود.

وی افزود: از لحاظ تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان، شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره و ماهنشان در وضعیت قرمز و شهرستان خدابنده در وضعیت نارنجی دارد. قابل ذکر است امکان تغییر وضعیت شهرستان‌های نارنجی به قرمز وجود دارد، زیرا وضعیت بیماران بستری هر روز تغییر می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: طی شامگاه دیروز ۳۰ بیمار به بیمارستان بهمن و ۳۰ بیمار هم به ارتش فرستاده شد ولی متاسفانه بیمارستان ارتش دستگاه اکسیژه ساز ندارد.

کد خبر 4962735

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام مواد مخدر استانداری سمنان بیرجند دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران