Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بدهی این چهار نفر زندانی غیرعمد بیش‌از ۹۰۶ میلیون ریال بود که با تلاش ستاد دیه و همکاری شاکیان پرونده‌ها خوشبختانه مبلغ ۵۰۹ میلیون ریال بصورت گذشت رضایتمندانه اخذ و زمینه آزادی این عزیزان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: از این تعداد یک‌نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه و سه نفر دیگر نیز بابت محکومیت مالی در زندان‌های سیستان و بلوچستان تحمل حبس می‌کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: ۲۳ زندانی غیرعمد همچنان در زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که حدود هشت میلیارد تومان برای آزادی آنان نیاز است.

او بیان کرد: از اول سالجاری تاکنون ۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

سجادی ادامه داد: شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت و شماره کارت بانک رفاه کارگران ۳۱۲۳۵۵۵۴ به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان زندانیان جرایم غیر عمد سیستان و بلوچستان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیرین برای آزادی زندانیان و «زائر اولی‌ها» اقدام کنند
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسئله در غزه فراهم است
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است
  • امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسأله در غزه فراهم است
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم