Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: «رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی کمک به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرند، سمنبر میرزایی در نشستی با حضور معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری  و صنایع دستی استان کرمان و رئیس اداره  میراث فرهنگی شهرستان زرند با اشاره به ظرفیت‌های بالای صنایع دستی در ایجاد اشتغال اظهار کرد: «برای راه‌اندازی رشته‌های صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال رایزنی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با قدردانی از تلاش صنعتگران صنایع دستی شهرستان زرند بیان کرد: «برای بالابردن توانایی‌ها در عرصه‌های مختلف نیاز به آموزش و پژوهش داریم و اگر از این دو موضوع غفلت شود، نتایج مناسب، دستاوردهای مطلوب و سرانجام شایسته‌ای در رسیدن به اهداف رشد و توسعه و کارآفرینی نخواهیم داشت.»

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز زرند را یکی از شهرستان‌های موفق در عرصه صنایع دستی معرفی و عنوان کرد: «وجود بیش از 700 کارگاه صنایع دستی فعال در این شهرستان، نشان‌دهنده‌ برنامه‌ریزی خوب نمایندگی صنایع دستی در زرند است.»

کاظم حسین‌زاده با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در رسیدن به اهداف تصریح کرد: «برای تمام شهرستان‌ها براساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن برنامه‌ای تهیه و به فرمانداران تقدیم کرده‌ایم.»

محمد اسلامی رئیس اداره میراث فرهنگی زرند هم با اشاره به نقش دانشگاه در بالابردن سطح دانش و سواد حرفه‌ای در رشته‌های صنایع دستی به‌عنوان یکی از راه‌های توسعه، رونق تولیدات و نیز بازاریابی تأکید کرد: «از توجه دانشگاه آزاد اسلامی برای ورود به این مقوله استقبال می‌کنیم. این نشان‌دهنده نگاه توسعه‌گرایانه رئیس دانشگاه و توجه ویژه به رویکرد مهارت‌آموزی و کارآفرینی دانشگاه‌ آزاد اسلامی است.»

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اقتصاد مقاومتی رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند جهش تولید دانشگاه آزاد اسلامی میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: صنعت گردشگری یکی از شاخص‌های توسعه‌ای شهرستان مسافرپذیر مهاباد بوده که توسعه زیرساخت و تقویت این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی بر حفظ و نگهداری از اماکن تاریخی تاکید کرد و ادامه داد: مکان‌های باستانی در مناطق مختلف نیز باید با استفاده از تابلو و علائم صیانت شوند.

واحد جولایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهاباد هم اظهار کرد: پارسال برای ۱۰ اثر فاخر شهرستان با هدف ثبت ملی تشکیل پرونده شده که امسال نسبت به لوح رسمی ثبت‌ملی آنها اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین پارسال ۵ کارگاه آموزشی در حوزه صنایع‌دستی با حضور اساتید برجسته برگزار شد و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت.

وی یادآورشد: بازسازی مساجد تاریخی، مرمت موزه، توسعه روستا‌های هدف گردشگری، سکوسازی اماکن تاریخی و ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری از دیگر اقدامات پارسال بود.

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد هم در این جلسه بیان کرد: ۲۳ میلیارد ریال برای مرمت، بازسازی و حفظ اماکن تاریخی سطح شهر در بودجه امسال پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: محوطه‌سازی، حفظ بافت‌های تاریخی، کمک به اجرای طرح‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»