Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبعات دومین بازی بدون برد برای استقلال در شروع دوباره لیگ برتر فقط به انتقاد گسترده هواداران این تیم از بازیکنان و سرمربی تیم شان محدود نماند بلکه تساوی بد موقع آبی‌ها مقابل تیم پایین جدولی سایپا، کار را به صفحه اینستاگرام فرهاد مجیدی هم کشاند. فردای این نتیجه ضعیف بود که سرمربی آبی‌ها افرادی که در اینستاگرام دنبال می‌کرد را به ناگهان به عدد ۰ رساند و اصطلاحا آن‌ها را "آنفالو" کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست following‌های فرهاد مجیدی، افراد شاخصی همچون فابیو کاناوارو، سامی جابر، محمد بن راشد آل مکتوم (حاکم دبی) و موسسه خیریه محک و... حضور داشتند که حالا خبری از آن‌ها نیست. به همین بهانه مروری داشته ایم بر صفحه تعدادی از بزرگان فوتبال ایران و بررسی این نکته که آن‌ها کدام شخصیت‌های حقیقی یا حقوقی معروف را دنبال می‌کنند تا اگر روزی آن‌ها هم مثل فرهاد مجیدی دست به چنین اقدام انتحاری‌ای در اینستاگرام خود زدند، مشخص شود دقیقا چه کسانی آنفالو شده اند:

علی دایی

دایی که این روز‌ها را دور از فوتبال سپری می‌کند، در اینستاگرام خود فقط ۱۶ صفحه را دنبال می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: کارلوس کی روش، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بوندسلیگا، محمدرضا گلزار، جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا، سعید معروف، افشین پیروانی، کریم باقری و وحید هاشمیان.

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان که در صفحه اینستاگرام خود معمولا به بیان نظرات سیاسی و اجتماعی خود می‌پردازد، در فالو کردن افراد هم به سراغ بعضی شخصیت‌های سیاسی و هنری رفته. قلعه نویی مجموعا ۲۷ نفر را فالو کرده که در این میان نفراتی، چون محمدجواد ظریف، سیدحسن خمینی، همایون شجریان، نوید محمدزاده، پیمان معادی، جعفر پناهی، صادق زیباکلام، بهروز وثوقی و پرویز پرستویی حضور دارند. قلعه نویی همچنین صفحه رسمی باشگاه سپاهان و باشگاه بارسلونا را در اینستاگرام دنبال می‌کند.

علی کریمی

جادوگر فوتبال ایران افراد زیادی را در اینستاگرام پرحاشیه خود دنبال می‌کند. او که معمولا در اینستاگرامش جمله‌هایی پندآموز و فلسفی منتشر می‌کند، ۲۹۵ را از اقشار مختلف جامعه دنبال می‌کند. از معروف‌ترین دنبال شونده‌ها توسط علی کریمی می‌توان به نفراتی، چون سیدحسن آقامیری، مهناز افشار، کریم انصاری فرد، تهمینه میلانی، وریا غفوری، علیرضا جهانبخش، امیرمهدی ژوله و تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس و همچنین صفحه رسمی این باشگاه اشاره کرد.

جواد نکونام

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی فعلی باشگاه فولاد خوزستان که طی روز‌های اخیر و پس از بازی با استقلال در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داشته است، در صفحه اینستاگرام خود ۶۲ نفر را دنبال می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به علیرضا فغانی، ژاوی هرناندز، رامین رضاییان، بهداد سلیمی، سزار آزپیلیکوئتا، سردار آزمون، اشکان دژاگه و... اشاره کرد.

سردار آزمون

لژیونر موفق فوتبال ایران که این روز‌ها در تیم زنیت توپ می‌زند و هیچ بعید نیست که در تابستان ۲۰۲۰ به یک تیم دیگر اروپایی بپیوندد، در اینستاگرام خود ۲۴۵ را فالو می‌کند که شاخص‌ترین آن‌ها عبارتند از کارلوس کی روش، خداداد عزیزی، بهرام افشاری، رضا عنایتی، مهدی قایدی، سیدمحمد موسوی، صفا هادی، پرویز پرستویی، سیدمهدی رحمتی، سعید عزت اللهی و تعدادی از خوانندگان بدون مجوز که سردار آن‌ها را دنبال می‌کند.

وریا غفوری

کاپیتان محبوب استقلالی‌ها که با استوری‌های جنجالی خود همواره در رسانه‌ها خبرساز بوده است، در اینستاگرام چهره‌های معروفی همچون وحید شمسایی، علی کریمی، شجاع خلیل زاده، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و همچنین تعداد زیادی از بازیکنان تیم استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را دنبال می‌کند.

یحیی گل محمدی

سرمربی جوان و موفق تیم پرسپولیس که روز به روز به قهرمانی لیگ برتر نزدیک می‌شود، در اینستاگرام خود ۵۹ نفر را دنبال می‌کند. نفراتی که لیونل مسی، شیث رضایی، احمد نوراللهی، کریم باقری، بشار رسن، علی پروین، هانی نوروزی و کاوه رضایی از شاخص‌ترین آن‌ها هستند.

علیرضا بیرانوند

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که به زودی عازم باشگاه آنتورپ بلژیک است، در اینستاگرام خود چهره‌هایی همچون کارلوس کی روش، محمدجواد آذری جهرمی، پژمان منتظری، نیما نکیسا، رضا شاهرودی، کریم باقری، مهدی تاج، سامان قدوس و... را فالو می‌کند.

کریم باقری

دستیار یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس چندان اهل وقت گذرانی در فضای مجازی نیست و این را می‌توان از لیست فالویینگ‌های او فهمید. باقری فقط ۱۲ نفر را در اینستاگرام دنبال می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: علی دایی، احمدرضا عابدزاده، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و علی کریمی.

سیدجلال حسینی

کاپیتان تیم پرسپولیس که پست اخیر او و دیگر بازیکنان پرسپولیس در انتقاد از عملکرد مدیران این باشگاه سر و صدای زیادی به پا کرده، در اینستاگرام خود حدود ۲۰۰ نفر را دنبال می‌کند که نفراتی همچون ابراهیم شکوری، مجتبی محرمی، علی زندوکیلی، احسان علیخانی، مهدی مهدوی کیا، شایان مصلح، امیر عابدزاده، برانکو ایوانکوویچ، حمید استیلی، حسین هدایتی و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در این فهرست هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام خود فوتبال ایران کریم باقری ترین آن ها علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: دوستان منتظر این هستند که ما چیزی بگویم و محروم کنند، چه جریمه نقدی باشد و چه نحوه دیگری. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد کریمی بعد از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، گفت: بازی درگیری زیادی داشت و ما سعی کردیم بیشتر فضاها را پوشش دهیم. در اواخر بازی که پرسپولیس 10 نفره شد توانستیم فشار بیشتری بگذاریم و یک موقعیت خیلی خوب هم هادی محمدی داشت که متاسفانه تبدیل به گل نشد. فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود.

وی در مورد اینکه انتظارات از ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران بیشتر بود، عنوان کرد: قبول دارم انتظارات از این بازی خیلی بیشتر است و نسبت به کیفیت بازی  آنطور که هواداران دوست داشتند، برآورده نشد. این موضوع به این دلیل بود که شرایط هر دو تیم خیلی سخت بود و 2 تیم قصد نداشتند که در زمین بازنده باشند. به همین خاطر جو خیلی سختی ایجاد شده بود.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در لیگ برتر تیمش به جایگاه بالاتری برسد و در جام حذفی حضورشان ادامه دارد، گفت: روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدوار هستیم. جام حذفی هم که جام شگفتی‌ها است و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که یک جام برای هواداران بیاوریم.

«هواداران سپاهان دل پُرخونی از فدراسیون فوتبال دارند.» کریمی در واکنش به این جمله خبرنگار گفت: الان هر صحبتی کنم، محروم می‌شوم. دوستان منتظر این هستند که ما چیزی بگویم و محروم کنند! چه جریمه نقدی باشد و چه نحوه دیگری. حالا جریمه نقدی به کنار، من از بازی محروم می‌شوم. خودتان می‌دانید از اول فصل برای ما چه مشکلاتی به وجود آوردند. از ما امتیاز کم کردند. بازیکن ما را محروم کردند و خیلی شرایط را برای ما سخت کردند. با این حال با این همه شرایط سختی که بود ما توانستیم ادامه بدهیم. هر تیمی که جای ما بود با مشکلات بیشتری روبه‌رو می‌شد و نمی‌توانست ادامه بدهد.

کریمی راجع‌به اظهار نظر درویش درباره اتلاف وقت بازیکنان سپاهان، عنوان کرد: ما وقتی تلف نکردیم. داور بازی آنجا بود. برخوردی صورت گرفت و بازیکن ما درد داشت و داور بازی را نگه داشت. هیچ وقت کشی انجام ندادیم. 

وی با ارزیابی عملکرد داور گفت: از داوری راضی نیستم. سوت‌های پنجاه- پنجاه را به نفع حریف زد. صحنه‌های مشابه را برای پرسپولیس خطا می‌گرفت اما برای سپاهان دستور به ادامه بازی می‌داد. هر چه به او می‌گفتیم، می‌گفت نه!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!