Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:58:24 GMT

ارجاع اجساد حادثه کلینیک سینا به پزشکی قانونی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۸۲۱

ارجاع اجساد حادثه کلینیک سینا به پزشکی قانونی

اجساد 18 تن از جانباختگان حادثه شب گذشته آتش سوزی درکلینیک سینا اطهرجهت تعیین علت فوت به مرکزتشخیصی وآزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند.

به گزارش مشرق، بر  اساس اعلام پزشکی قانونی، تاکنون اجساد هیجده تن از جانباختگان حادثه شب گذشته آتش سوزی درکلینیک سینااطهر خیابان شریعتی تهران جهت تعیین علت فوت به مرکزتشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی واحراز هویت با دستور مقام قضایی اجساد تحویل بستگان درجه اول خواهدشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم پزشکی قانونی تهران سلامت استان تهران آتش سوزی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس خواستار اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد مفقودین شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد با ادامه تلاش تیم‌های پزشکی برای یافتن اجساد شهدایی که توسط ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی اعدام شده و در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس دفن شدند، مجددا از سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی ذی‌ربط می‌خواهیم تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی و تجیزات لازم را برای جست و جوی مفقودین و شناسایی اجساد شهدا به نوار غزه اعزام کنند، به ویژه اینکه بیش از نیمی از 292 جسدی که تاکنون در بیمارستان ناصر کشف شده‌اند، هویت آن‌ها مشخص نشده است.

در این بیانیه آمده است: ما بر ضرورت تشکیل فوری کمیته مستقل بین‌المللی برای تحقیق در مورد این جنایت وحشیانه تاکید داریم که روز به روز ابعاد تازه‌تری از آن مشخص می‌شود، از جمله کشف گورهای دسته جمعی شامل اجساد بیماران و مجروحان غیرنظامی و زنان و کودکان که مورد شکنجه وحشیانه قرار گرفتند، علاوه بر وجود نشانه‌هایی دال بر دفن زنده بعضی از آن‌ها.

حماس تاکید کرد که ما نسبت به چشم‌پوشی از این جنایات و ادامه سیاست حمایت از رژیم اشغالگر و سرپوش نهادن بر جنایات آن و مصون نگه داشتن جنایتکاران اسرائیلی از هرگونه مجازات هشدار می‌دهیم.

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصرصهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردندکشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌هاواکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونسدرخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزهجزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا