Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@12:36:36 GMT

کرونا ۸ میلیون نفر را در برزیل بیکار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۸۹۱

کرونا ۸ میلیون نفر را در برزیل بیکار کرد

آمارها نشان می‌دهد در برزیل نزدیک به هشت میلیون نفر در پی شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «موسسه آمار و جفرافی برزیل» گزارشی روز سه شنبه منتشر که نشان می دهد 7.8 میلیون نفر در این کشور بیکار شده اند. از میان 5.8 میلیون نفر در مشاغل غیر رسمی کار می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا سرتاسر برزیل را فرا گرفته و این کشور با بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر مبتلا و نزدیک به 60 هزار فوتی در رتبه دوم جهانی بیشترین مبتلا و قربانی کرونا قرار گرفته است.

یکی از مهمترین دلایل شیوع گسترده کرونا در برزیل ناشی از رویکرد ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور است. وی این بیماری مسری را «سرماخوردگی کوچک» توصیف کرده و با تدابیر بهداشتی از جمله قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی مخالفت می‌کند.

کارشناسان می گویند مخالفت بولسونارو با توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا و ترویج داروهای تأیید نشده همانند کلروکین و هیدروکلروکین نقش مهمی در شیوع این بیماری مسری در برزیل داشته است.

«دنیس گرت» اپیدومولوژیست آمریکایی – برزیلی به نیویورک تایمز گفت:‌ « تصمیمات نه بر اساس شواهد و اطلاعات تجربی بلکه بر اساس گزارش‌های غیرمعتبر گرفته می‌شود. بولسونارو پول زیادی را برای روش‌هایی هزینه کرده که تأیید نشده‌اند.»

اعتراضات در برزیل و 20 کشور دیگر علیه مدیریت کرونایی بولسوناروکارزار روزنامه مطرح برزیلی در مخالفت با ژائیر بولسوناروکرونا در برزیل؛ 1109 قربانی در یک روزرئیس‌جمهور برزیل: شاید قبلا کرونا گرفته باشم


انتهای پیام/

 

 

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کشور برزیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کشور برزیل ویروس کرونا اخبار برزیل میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند