Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@23:42:33 GMT

«پاکدیس» ماءالشعیر سرو می کند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۰۱۱۲

«پاکدیس» ماءالشعیر سرو می کند

در سال قبل شاهد تغییر ساختار سود و زیان «پاکدیس» بودیم و همین امر، بحث افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار داد.


به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «پاکدیس» که تولیدکننده انواع نوشیدنی است که در طی سال 98 موفق به فروش 3 هزار و 67 میلیارد ريالی شد که نسبت به فروش سال 97 رشد 59 درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقدار فروش افزایش 8 درصدی داشت و بهبود نرخ فروش محصولات، شرایط را برای ثبت درآمدهای بیشتر فراهم کرد.


«پاکدیس» پیش بینی کرده با رشد 10 هزار تنی، در سال 99 بیش از 88 هزار تن محصول به فروش برساند و به درآمد عملیاتی 3 هزار و 854 میلیارد ريال دست یابد که 25 درصد بیش از درآمد سال مالی قبل است.


طرح هاي سرمايه گذاري ميان مدت شركت به شرح ذیل است که تمام این طرح ها در سال 99 به مرحله بهره برداری خواهند رسید.


۱- تجهيز خطوط بسته بندي قسمت انتهايي كه با اجراي اين طرح علاوه بر صرفه جويي در هزينه نيروي انساني موجب افزايش كيفيت بسته بندي نهايي محصولات خواهد بود.

۲- تبديل انبارهاي مخازن به سردخانه

۳- ايجاد ساختمان انبار محصول در سوله انبار به مساحت بيش از 10 هزار متر مربع
4- ايجاد تنوع محصولات و افزايش سهم بازار در نوشيدني گازدار
5- يكي از عمده برنامه هاي آتي شركت توليد محصولات متنوع جهت تكميل سبد محصولات نهايي و همچنين كاهش ظرفيت خالي توليد است و توليد ماء الشعير يكي از همين برنامه ها محسوب می شود.


مبلغ 10 میلیارد ريال از فروش ضایعات عاید «غدیس» شد و در مقابل، بابت یک هزار و 329 میلیارد ريال مانده تسهیلات اعطایی در پایان سال 98، 231 میلیارد ريال هزینه مالی پرداخت کرد.


در نهایت، «غدیس» با ثبت رشد جالب توجه 376 درصدی، بالغ بر 394 میلیارد ريال سود خالص معادل 1407 ريال به ازای هر سهم، کسب کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پاکدیس نوشیدن تاپ پول نیوز میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان