Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در دو روز آینده در بعضی ساعات در استان های ساحلی دریای خزر بارندگی و وزش باد و در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب, ارتفاعات البرز مرکزی, شمال و شرق هرمزگان, جنوب سیستان و بلوچستان, جنوب کرمان و در روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات خراسان شمالی و ارتفاعات شمال خراسان رضوی, رگبار باران, گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار اجتماعی - طی این دو روز در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال شرق کشور و استان‌های سمنان, قم, قزوین, البرز, تهران, شرق اصفهان و شرق یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

دریای خزر مواج است

همچنین دریای خزر نیز در این مدت نسبتاً مواج است.

رعد و برق و وزش باد در البرز مرکزی

در بعد از ظهر جمعه و شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی, ارتفاعات هرمزگان, جنوب سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر یکشنبه در ارتفاعات شمال‌ غرب کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده پدیده  غالب کشور به ویژه در زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزش باد رعد و برق وزش باد رعد و برق دریای خزر وزش باد هواشناسی اب و هوا بعد از ظهر دریای خزر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت