Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر آشخانه گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان جوانان و خانواده های ایرانی، موجب پیشگیری از بسیاری آسیب ها و معضلات فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ «حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده» در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مانه و سملقان با تاکید بر نقش تاثیرگذار عفاف در خانواده و جامعه افزود: حفظ چشم، گوش، قلب، رفتار، گفتار و کردار از هر گونه خطا و گناه، عفاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مانه و سملقان عنوان کرد: باید مردم را شناخت و برای آنها برنامه ریزی کرد.

 

امام جمعه شهر آشخانه اظهارداشت: باید از همه ظرفیت های موجود برای جلوگیری از گسترش بی حجابی استفاده کرد.

 

وی بیان کرد: انسان‎ها می‎توانند با رعایت کردن عفاف و حجاب، جامعه خود را از فساد و تباهی حفظ کنند و آن را به سوی اهداف اسلامی سوق بدهند و آن راهکار هم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

 

فرماندار شهرستان مانه و سملقان هم گفت: مسئله حجاب را باید به صورت آسیب شناسی در شهرستان مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم اقدامات موثرتری را انجام دهیم.

 

«محمودرضا معموری» مبنای اصلی امر به معروف و نهی از منکر را محبت به یکدیگر عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر راهکاری برای جلوگیری از رواج بد پوششی در جامعه است.

 

فرماندار مانه و سملقان گفت: مردم باید در کنار مسئولان به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توجه جدی داشته باشند و خوشرویی و تذکر لسانی بهتر می‌تواند زمینه‌ساز گسترش این مسئله در جامعه را فراهم سازد.

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: عفاف و حجاب مانه و سملقان امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر مانه و سملقان عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر، گفت:در ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جوان کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت که حالت طبیعی نداشته‌اند برای سه دختر نوجوان می‌شود.

سید مصطفی قرشی یزدی افزود: این جوان برای  دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌نماید و متاسفانه نامبردگان با وی درگیر و با چاقو ایشان را از ناحیه گردن مجروح می کنند

وی گفت: بلافاصله مجروح توسط مردم به بیمارستان منتقل و متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر افزود: از لحظه اولیه فرماندار محترم شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دستورات ویژه را به ریاست شبکه بهداشت و درمان برای رسیدگی به حال ناهی از منکر صادر و با تلاش جراحان حاذق عمل جراحی  حال عمومی ایشان مساعد است .

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟