Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@23:29:52 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۰۴۸۳

‍‍‍‍‍‍

شمار مبتلایان کرونا در جهان به بیش از ۱۰ میلیون و ۵۸۵ هزار نفر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شمار فوتی‌ها نیز از ۵۱۳ هزار نفر فراتر رفته است. بیش از ۵ میلیون و ۷۹۵ هزار نفر بهبود یافتند.

در آمریکا شمار مبتلایان کرونا از ۲ میلیون و ۷۲۷ هزار نفر گذشته است. بیش از ۱۳۰ هزار نفر نیز جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در پی افزایش آمار افراد مبتلا به کرونا و شمار جانباختگان در آمریکا، محدودیت‌های کرونایی در برخی ایالت‌ها دوباره اجرا می‌شود.   رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا درباره احتمال ابتلای ۱۰۰ هزار نفر در روز هشدار داد.   آنتونی فائوچی گفت: شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا و آمار مرگ و میر بر اثر ابتلا به این ویروس در برخی ایالت‌های آمریکا رو به افزایش است.   آمار روزانه جانباختگان در آریزونا دو برابر شده است و فرماندار این ایالت گفت: هفته آینده اوضاع بدتر خواهد شد.   شمار روزانه جانباختگان در تگزاس نیز سه برابر شده است. جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ را درمقابل کرونا رئیس جمهوری شکست خورده دانست.   ترامپ در پیامی در فضای مجازی نوشت، هر چه شیوع کرونا بیشتر می‌شود، شدت عصبانیتم از چین بیشتر می‌شود.

شمار مبتلایان کرونا در برزیل به بیش از یک میلیون و ۴۰۸ هزار نفر رسید. کرونا موجب شد، یک میلیون و ۴۰۰ هزار شغل در این کشور از بین برود.
وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد: با جان باختن ۱۵۵ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان کرونا در این کشور به بیش از ۴۳ هزار نفر رسید.   تعداد مبتلایان نیز از ۳۱۲ هزار نفر گذشته است. انگلیس براساس اعلام نهاد‌های بین المللی بهداشتی بیشترین جان باختگان کرونا را در میان کشور‌های اروپایی دارد.   رسانه‌های انگلیس با استناد به داده‌های مراکز آماری این کشور از جمله مرکز ملی آمار انگلیس شمار جان باختگان کرونا را بیش از ۶۵ هزار نفر اعلام می‌کنند.

در لبنان هم با افزایش شمار مبتلایان وضعیت اضطراری بهداشتی در این کشور تا ۱۲ مرداد تمدید شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: آمار ، مبتلایان ، آمریکا ، کرونا ، جهان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آمار مبتلایان آمریکا کرونا جهان شمار مبتلایان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی

مردم غزه با در دست گرفتن پلاکارد، از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکایی تشکر کردند؛ چراکه رژیم صهیونیستی خواستار اخراج این دانشجویان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، اعتراضات دانشجویان جهان به ویژه آمریکا علیه رژیم صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم غزه همچنان ادامه دارد. 

 مردم در شمال و مرکز غزه نیز از دانشجویانی که در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنگ غزه اعتراض کرده‌اند، قدردانی کردند.

در دیرالبلاح، در مقابل بیمارستان شهدای الاقصی، پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی تابلوهایی را در دست داشتند که حاوی پیام‌هایی بود که شامل «متحد علیه نسل‌کشی»، «کشتار کودکان باید متوقف شود» و «به مبارزه برای عدالت ادامه دهید». میشد. 

دکتر سعد ابوشاربان به سی‌ان‌ان درباره وصف حس و حالش از حمایت‌های مردم جهان گفت که با تماشای تصاویر معترضان در کشورهای دیگر انگار «بر فراز ماه» بوده است. زیرا این بدان معناست که «در سرتاسر جهان انسان‌هایی هستند که می‌دانند الان اینجا در نوار غزه چه می‌گذرد».

فلسطینیان غزه چند روزی است که از معترضان آمریکایی حمایت می‌کنند. در چند اردوگاه آوارگان در فلسطین در روز چهارشنبه، کودکانی نیز دیده شدند که تابلوها و بنرهایی با نام دانشگاه‌های مختلف آمریکا که در آن تظاهرات حامی فلسطین برگزار شده است، در دست دارند که روی آن نوشته شده بود: «از همبستگی شما متشکرم!»

نادیا الدیبس، مادری که فرزندانش بنرهایی را پشت سر او در دیرالبلاح در دست داشتند، به سی ان ان گفت که از «دانشجویان شجاع» دانشگاه‌های آمریکا به خاطر همبستگی آنها با غزه و درخواست آتش بس تشکر می‌کند.

وی گفت: جمعیت‌های عرب زبان به ما اهمیتی نداده‌اند، در حالی که دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با ما احساس همدردی می‌کنند، خونی را که از مردم ما می‌ریزد، ساختمان‌های ما که بر سرمان آوار میشود و بچه‌های ما که زندگی‌شان ویران می‌شود را احساس کرده‌اند... هزاران سپاس از آنها.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2هزار نفر رسید
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است