Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز اجرای طرح عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های مشهد در ایام دهه کرامت، خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) با حضور در بیمارستان فوق تخصصی «اکبر» از کودکان بستری و خانواده‌های آنها دلجویی کردند.

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ششمین روز از دهه کرامت، جمعی از خادمان و خادمیاران رضوی ظهر امروز، هشتم تیر ضمن عیادت از کودکان بستری در بیمارستان فوق تخصصی «اکبر» و تقدیم هدایای متبرک، از خدمات شبانهروزی کادر درمانی تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این برنامه امین بهنام دبیر کانون های خدمت رضوی استان خراسان رضوی درخصوص کیفیت اجرای این طرح گفت: برنامه عیادت از بیماران و قدردانی از خدمات کادر پزشکی و درمانی سطح شهر مشهد با حمایت دفتر امور مجاورین حرم مطهر رضوی، همزمان با دهه کرامت در حال اجرا است.

وی افزود: به نیابت از امام هشتم، ۸ بیمارستان با وضعیت سفید که بیماران مبتلا به کرونا در آن بستری نیستند، شناسایی شده و در این مراسم سه تن از خادمان مستقر در کشیک های مختلف خدمتی و ۸ خادمیار با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان ها حضور پیدا می‌کنند.

به گفته بهنام، خدام و خادمیاران با رعایت تمام نکات بهداشتی، ضمن سرکشی از بیمارستان ها و دیدار با بیماران، هدایای متبرک شامل کتاب داستان، مداد رنگی، لوح فشرده مناسب کودکان و نوجوانان، بسته های شکلات، نبات متبرک و عطر تقدیم آنها می‌کنند.

وی یادآور شد: طرح دیدار و دلجویی از بیماران تا پایان دهه کرامت در بیمارستان های امام رضا(ع)، قائم، مهر، امید، فارابی و هاشمی نژاد اجرا خواهد شد و در مجموع ۶ هزار بسته متبرک به بیماران بستری در بیمارستان ها اهداء خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عیادت خادمان بیمارستان اکبر دهه کرامت بستری در بیمارستان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس