Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور با ابراز تاثر عمیق از وقوع حادثه تلخ و دلخراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران، از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کنند. تاریخ انتشار: 10:13 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۷۳۰ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز و در پیامی با ابراز تاثر عمیق از وقوع حادثه تلخ و دلخراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران، از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست هرچه سریع‌تر نسبت به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و دلخراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از بیماران و کادر درمانی این مرکز گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کرده و اهتمام ویژه برای رسیدگی به مصدومین و خانواده‌های داغ‌دیده و تسکین آلام آنان داشته باشند. امیدواریم با اعمال تدابیر و نظارت‌های لازم، هرگز شاهد تکرار چنین حوادث غم‌انگیزی در کشور نباشیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم جان‌باختگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای عزیزان از دست رفته رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.   بیشتر بخوانید:  ارجاع اجساد حادثه آتش سوزی خیابان شریعتی تهران به پزشکی قانونی   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور مرکز درمانی سینا اطهر دستگاه های ذی ربط نسبت به بررسی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه

 سرهنگ  علی میر   اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

  وی افزود: در بررسی اولیه و اخذ استعلامات فنی مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از استان تهران را داشته و دستور توقیف قضایی دارد که با اقدام به موقع و موثر بلافاصله خودرو مذکور توقیف گردید.

  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری