Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا پس از این بازی در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش گفت: گمان نمی‌کنم 700 گل دیگر توسط لیونل به ثمر برسد اما او همچنان به گلزنی ادامه می‌دهد. شما نمی‌دانید که اوج یک بازیکن آن هم از این نوع چیست.

سرمربی آبی‌واناری‌ها که تیمش در چهار بازی لالیگایی اخیر تنها یک برد به دست آورده، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: من از عملکرد تیم کاملاً راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که ما نتوانستیم به پیروزی برسیم، اما در مقاطعی از این دیدار، بازی را به خوبی تحت‌کنترل خود داشتیم. بازی مقابل اتلتیکومادرید آسان نیست، تیمی که نظم بالایی دارد. من کاملاً از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

ستین که حالا با این نتایج جایگاهش در خطر است و گفته می‌شود در پایان فصل در صورت عدم کسب قهرمانی لالیگا یا قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از سمت سرمربیگری بارسا اخراج خواهد شد، تصریح کرد: اصلاً احساس نمی‌کنم که جایگاهم در بارسا مورد تهدید است. شرم‌آور است چون مشکلات ما حالا بیشتر و بیشتر شد. عدم کسب سه امتیاز این بازی بدین معناست که ما از کسب جام قهرمانی لالیگا دورتر شدیم، اما باید به تلاش‌مان ادامه دهیم.

وی همچنین درباره مهاجم فرانسوی‌اش که در دقیقه 1+90 او را به جای آرتورو ویدال به زمین فرستاد، اظهار داشت: درک می‌کنم که شرایط برای گریزمان دشوار است، آنهم در شرایطی که وقتی وارد زمین می‌شوید که زمانی چندانی از بازی باقی نمانده است. چهارشنبه با آنتوان صحبت خواهم کرد. به هر حال بابت فرستادن دیرهنگام او به بازی عذرخواهی نمی‌کنم، چون این تصمیم فنی بود. با این وجود درک می‌کنم که گریزمان ممکن است حس بدی داشته باشد چون او بازیکن و انسانی فوق‌العاده است.

در صورتی که رئال مادرید در بازی بامداد روز جمعه موفق شود میهمانش، ختافه را از پیش‌رو بردارد، اختلافش را با بارسلونای 70 امتیازی به چهار امتیاز افزایش خواهد داد و کار راحت‌تری برای فتح لالیگا در فاصله پنج هفته مانده به پایان این رقابت‌ها خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس