Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهاب وحیدیان مدیرکل پست کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال پنج هزار و ۲۳۸ مورد و پارسال در همین مدت ۹۴۵ فقره تجارت الکترونیک در این استان انجام شدکه بیشتر بدلیل شیوع کرونا و توسعه خرید‌های غیر حضوری بوده است.

او آمار کلی ترافیک مرسوله‌های پستی استان از اول امسال تا پایان خرداد را ۳۴۵ هزار و ۱۴۸ فقره اعلام کرد و افزود: این رقم در مدت مشابه پارسال ۲۹۱ هزار و ۴۸۹ مورد بود که ۱۸ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست کردستان بیان کرد: پارسال در سه ماهه اول تعداد مرسوله‌های وارده ۲۱ هزار و ۷۱۱ مورد بود که امسال به ۲۸ هزار و ۶۱۶ فقره افزایش یافت و نشان از رشدی ۳۱ درصدی دارد.

وحیدیان به تاخیر ۷۲ ساعته ارسال مرسوله پستی به مقصد اشاره کرد و یادآور شد: برای اینکه مرسوله‌های پستی عاری از هرگونه ویروس و میکروب بدست مردم برسد، کار توزیع بسته‌ها چند ساعتی با تاخیر انجام می‌شود.

در حال حاضر ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرسوله پستی تجارت الکترونیک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد