Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

تاریخ درباره خیانت‌کنندگان به استقلال قضاوت خواهد کرد

آرش برهانی در خصوص اتفاقات فصل جاری استقلال گفت: زمانی که استراماچونی هدایت استقلال را بر عهده گرفت، 17 بازیکن از این تیم جدا شده بودند ولی شرایط تیم بهتر شد اما دیدید که چگونه این مربی را فراری دادند و بحث ضعف مدیریتی هم مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مدیریت یک مجموعه قوی باشد نباید شاهد این اتفاقات باشیم. در ماجرای جدایی استراماچونی جدا از بحث مدیریتی، برخی افراد هم مقصر بودند که بهتر است الان در موردش صحبت نکنم. متاسفانه بعضی‌ها اتفاقاتی را رقم زدند که تاسف آور است و بهتر است که این افراد الان نوک بینی‌شان را نبینند. قطعا تاریخ در خصوص آنها قضاوت خواهد کرد که در این فصل چه خیانتی به استقلال کردند. این اتفاقات قطعا در ذهن هواداران ثبت خواهد شد.

میشو فقط و فقط به یک دلیل به ایران برنمی گردم

میشو، سرمربی اسبق شاهین بوشهر در رابطه با دلیل عدم بازگشتش به ایران به دلیل شرایط سنی است و اینطور توضیح می دهد:« متاسفانه با شرایط سنی و بیماری‌های زمینه ای که دارم، پس از مشاوره پزشکی به من اجازه بازگشت به ایران و ادامه همکاری با شاهین داده نشد.»

مدیرعامل باشگاه هوادار مشخص شد

دقایقی بعد از پایان بازی هوادار برابر استقلال خوزستان با حکم مالک باشگاه، منوچهر بهرامی نژاد به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.
بهرامی نژاد با حضور در استادیوم شهدای اسلامشهر بازی هوادار برابر استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا کرد.

حضور بیرانوند در تمرین پرسپولیس ممنوع شد

تمرین سه شنبه پرسپولیس با نظر کادرفنی تعطیل شد و قراربود علیرضا بیرانوند در تمرین روز چهارشنبه سرخپوشان تهرانی حاضرشود، اما با مخالفت شدید باشگاه بلژیکی مواجه شد.
این درحالی است که پیش از این گفته می شد قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس 11 تیرماه (فردا) به پایان می رسد و این گلرملی پوش از 12 تیرماه بازیکن آنتورپ محسوب می شود.

آخرین وضع مصدومیت یزدانی از دید پزشک استقلال

دکتر کاوه ستوده در خصوص میزان مصدومیت سیاوش یزدانی گفت: این بازیکن در مصاف با سایپا از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است. بعد از این اتفاق، اقدامات اولیه انجام شد و فیزیوتراپی روی پای این بازیکن در دستور کار قرار گرفته است. با این‌حال نظر نهایی در خصوص میزان مصدومیت و طول درمان این بازیکن، فردا پس از MRI و معاینات تکمیلی مشخص می‌شود.

پاشازاده: فرهاد مجیدی الان باید هنرش را نشان دهد

پاشازاده در گفتگو با برنامه ورزش ایران از رادیو ایران، درباره عملکرد کادرفنی گفت: من زمانی که مجیدی روی نیمکت نشست او را حمایت کردم و همین الان هم از او حمایت می‌کنم، اما موضوع اینجاست که فرهاد اگر می‌خواهد خود را در مربیگری اثبات کند، باید بتواند استقلال را از بحران خارج کند. سخت‌ترین مقطع برای یک سرمربی زمانی است که تیمش در بحران می‌رود و این به توانایی او بستگی دارد که آیا می‌تواند تیمش را از افت خارج کند یا نه.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آینده این تیم در فصل جاری، خاطرنشان کرد: مجیدی زمانی که آمد یک تیم خوب و آماده را از استراماچونی تحویل گرفت و همه چیز عالی بود، اما حالا در کوران مسابقات باید ارزش‌های خود را اثبات کند.

ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس نیست

باشگاه پرسپولیس نامه نگاری خود برای میزبانی از تیم شاهین در ورزشگاه شهید کاظمی را آغاز کرده و امیدوار است که برای صرفه جویی در هزینه ها، بازی خود را در استادیوم اختصاصی به انجام برساند. اما حالا جمشید تقی زاده معاون امور حقیقی وزارت ورزش در گفتگویی با اشاره به دارایی های پرسپولیس و استقلال گفته است: «واگذاری این دو مجموعه به دو باشگاه در حد طرح موضوع بود. ما مطالباتی از شهرداری داریم که در جریان پیگیری و بررسی جوانب مختلف آن، این مسئله مطرح شد. مذاکرات برای آن هم همچنان در حال انجام است اما این دو مجموعه را نمی‌توان جزو دارایی‌های سرخابی‌ها به حساب آورد.»

این در حالی است که پرسپولیسی ها امیدوار بودند ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار بگیرند تا حتی در بازی های رسمی نیز از آن استفاده کنند. همچنین مسئولان پرسپولیس ابراز امیدواری کرده بودند که این مجموعه به سرخ ها معرفی شود. نکته جالب این که پرسپولیسی ها در چهار سال اخیر در این استادیوم مستقر بوده اند و حالا اگر این ورزشگاه به آن ها نرسد، باید زمین تمرینی خود را تغییر کنند.

رضایت فیفا از استارت فوتبال در ایران

مهدی محمدنبی،دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال گفت:ظهر امروز جلسه تلفنی با حضور خانم اسدی مسئول کمیته بین الملل با مسئولین فیفا داشتیم که در اولینبخش گفت و گو ها در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر پرسیدند و وقتی با پاسخ مثبت ما در خصوص برگزاری مسابقات مواجه شدند از این اقدام اظهار رضایت کردند. در واقع برگزاری مسابقات برای فیفا و AFC اهمیت زیادی دارد. در سطح جامعه هم یک شور و نشاط همچنین امیدی به وجود آورده که بسیار ارزشمند است و جا دارد به همین دلیل از همه اعضاى ستاد مبارزه با کرونا در مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران سیاوش یزدانی کاوه ستوده مهدی پاشازاده فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس آندره آ استراماچونی فیفا ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال ورزشگاه شهید کاظمی آرش برهانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران سیاوش یزدانی کاوه ستوده مهدی پاشازاده فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس آندره آ استراماچونی فیفا ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال ورزشگاه شهید کاظمی آرش برهانی ورزشگاه شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

جام حذفی در همه جای دنیا حساسیت و طراوت خاص خود را دارد. جام شگفتی‌ها و فرصتی برای تیم‌های کوچکتر که خود را برابر بزرگان نشان دهند، فرصتی برای رسیدن به آسیا از مسیر بسیار کوتاه‌تر!

جامی که هر مسابقه یک فینال است و حتی نایب قهرمان هم ندارد! هیچ فرصتی برای جبران اشتباه نیست و هر ساله بسیاری از بزرگان در همه جای دنیا قربانی تیم‌های گمنام می‌شوند.

به همین دلایل نمی‌توان از روی نام دو تیم روی حساسیت بازی‌های جام حذفی نمره داد. اتفاقا مسابقاتی که یک تیم بزرگ یک پای قضیه است، امکان شگفتی سازی بیشتری دارد و بازی‌هایی که دو تیم تقریباً هم‌سطح به مصاف هم می‌روند، اصلاً قابل پیش بینی نیست.

بعد از وقفه‌ای چند ماهه دوباره جام حذفی پنجشنبه و جمعه این هفته شاهد ۸ رقابت خواهد بود. ابتدا به برنامه بازی‌ها نگاه کنید.

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان - پیکان تهران

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان - چادرملو اردکان

فجر شهید سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان

هوادار تهران - مس سونگون ورزقان

آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان

ملوان بندر انزلی - سایپا تهران

آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان

می‌بینید که رقابت‌های جام حذفی در این مرحله با بازی دو تیم لیگ برتری آغاز می‌شود. مس رفسنجان و پیکان که هر دو در دور برگشت لیگ برتر این روز‌ها در اوج هستند و بهترین شرایط فصل خود را سپری می‌کنند.

مس در مرحله قبل و عند الورود تیم‌های لیگ برتری به این تورنمنت استقلال مدعی و بزرگ، صدرنشین لیگ برتر را شکست داد و حذف کرد. محرم نویدکیا تنها مربی بدون باخت این فصل فوتبال ماست و عنایتی هم در آخرین بازی با یک شاهکار نتیجه را از شکست به مساوی عوض کرد.

در هفت بازی روز جمعه همه نگاه‌ها به اراک و تبریز خواهد بود. جایی که آلومینیوم باید از پرسپولیس پذیرایی کند. قرمز‌ها که مدافع عنوان قهرمانی هستند و با حذف رقیب انگیزه بیشتری برای تکرار قهرمانی دارند تا خود به تنهایی پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی شوند.

با توجه به اتفاقاتی که در بازی لیگ آلومینیوم و استقلال در این ورزشگاه افتاد، شایعه شده بود که تماشاگران از حضور در مسابقه محروم هستند، اما اعلام شد اراکی‌ها شانس تماشای این بازی را دارند و حالا آلومینیوم روحیه بیشتری برای حذف پرسپولیس دارد. مجتبی حسینی که خود روی نیمکت پرسپولیس در لیگ دوازدهم نشسته بود!

اما بازی حساس در تبریز است. تقابل تراکتور با ذوب آهن، تراکتور که بعد از رفتن خمس اسیر حواشی بسیار شد و هنوز هم نقل محافل نقل و انتقالاتی در فوتبال است. همه مشکلات تراکتور از همین بازی شروع شد، همین ۱۰ روز قبل در لیگ در همین ورزشگاه یادگار امام ذوب آهن ۴ گل به تراکتور زد تا باعث و بانی رفتن خمس و به بحران رفتن میزبان شود!

از آن طرف ذوب آهن بعد از ۴ شکست خانگی طلسم فولادشهر را شکست و حالا با روحیه برای تکرار موفقیت می‌آید.

اما اگر فکر می‌کنید ۵ بازی دیگر این مرحله جذابیتی کمتر از این سه بازی دارد اشتباه کرده‌اید! مس کرمان میزبان چادرملو اردکان است. دو تیمی که در لیگ آزادگان این فصل رقابتی سنگین داشتند و چادر ملو مدعی جدی صعود به لیگ برتر در بالای جدول است. گل گهر، هوادار، ملوان و سپاهان هم چهار تیم لیگ برتری دیگری هستند که باید ریسک بازی با یک تیم از دسته پایین‌تر را به جان بخرند. به خصوص سپاهان که در خانه رقیب گمنام‌تری نسبت به سایرین باید بازی کند. سپاهان که این فصل تا اعماق بحران فرو رفت، اما با دو برد متوالی تا حدودی احیا شده است. شکی نیست شکست در خانه آبی پوشان جنوب می‌تواند سپاهان را به کما ببرد!

تقابل ملوان و سایپا هم از آن بازی‌های خاطره انگیز و نوستالژیک فوتبال است. سایپا که تا ۲ فصل قبل پای ثابت لیگ برتر در تمام ادوار بود و حالا در لیگ آزادگان روزگار می‌گذراند. سایپاکه سابقه قهرمانی در جام حذفی و رفتن به آسیا را هم دارد، درست مثل ملوان که تا قبل از ظهور سپاهان پرافتخارترین تیم شهرستانی در جام حذفی با سه قهرمانی بود و از همین مسیر به آسیا رفته است.

گل گهر باید در شیراز به مصاف فجر سپاسی برود که در کنار خیبر خرم آباد، جدی‌ترین کاندیدا‌های صعود به لیگ برتر فصل بعد هستند. نماینده همیشگی شیراز در لیگ برتر که حالا جایش در سطح اول فوتبال خالی است.

هوادار هم در خانه پذیرای مس سونگون خواهد بود. تیمی که در سال‌های اخیر حرف و حدیث‌های زیادی از اراده آن‌ها برای حضور در بالاترین سطح فوتبال شنیده‌ایم. چه فرصتی بهتر از جام حذفی برای خودنمایی و درخشش!

خلاصه اینکه آخر این هفته اگرچه لیگ نداریم، اما چنته فوتبال از بازی‌های حساس و جذاب خالی نخواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال