Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@04:13:54 GMT

پشت پرده اعتراض مالی پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۱۶۲

پشت پرده اعتراض مالی پرسپولیسی‌ها

بازیکنان پرسپولیس دو روز پیش در یک اقدام مشترک در صفحه اینستاگرام خود به مشکلات مالی اعتراض کردند آن هم در شرایطی که تا اینجای فصل نزدیک به 70 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. همین مسئله تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت، اینکه چرا سرخپوشان باید با وجود این میزان دریافتی باز هم اعتراض و حتی باشگاه‌شان را تهدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس در دو فصل اخیر یکسری جریمه‌ها برای بازیکنان در نظر گرفته که بیشتر آنها به زمان قبل از مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در این باشگاه برمی‌گردد. با روی کار آمدن انصاری‌فرد در پرسپولیس، بازیکنان این تیم از وی درخواست می‌کنند که این جریمه‌ها بخشیده شود و او هم می‌پذیرد.

چنین خواسته‌ای از رسول‌پناه هم مطرح می‌شود که اتفاقا با موافقت وی هم همراه می‌شود اما در حال حاضر که زمان پرداختی بخشی دیگر از قرارداد سرخپوشان است، فرامرز دیناروند مدیر امور مالی و اداری باشگاه پرسپولیس و محمد پاشا ذی‌حساب این باشگاه تصمیم گرفتند جریمه‌ها را لحاظ کرده و از حساب سرخپوشان کسر کنند.

همین مسئله باعث شده بازیکنان پرسپولیس مخصوصا بزرگترهای این تیم از این موضوع شاکی شده و علیه این دو فرد مسئول در باشگاه‌شان موضع‌گیری تندی کنند. امکان اینکه این موضوع در روزهای آینده با واکنش‌های تندتری از سوی سرخپوشان همراه شود زیاد است.

ذکر این نکته ضروری است که از روز گذشته یک خانم به عنوان ذی‌حساب جدید به باشگاه آمده است اما پاشا همچنان تا یکی دو ماه آینده در باشگاه مشغول پیگیری کارها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بیرانوند راهش را از پرسپولیس جدا کرد

256 251

کد خبر 1405362

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جلال حسینی لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

چهارشنبه شب علی خطیر با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد و حالا دیگر نه‌تن‌ها مدیرعامل آبی‌پوشان محسوب نمی‌شود بلکه اساسا هیچ سمتی در استقلال ندارد.

از طرف دیگر، بلافاصله پس از کنار گذاشته شدن او خبر آمد دو طبقه باشگاه استقلال که مربوط به امور مالی و مدیریتی بوده، قفل شده و کارمندان باشگاه اجازه دسترسی به آن را ندارند. همین مسئله شایعات فراوانی را پیرامون اتفاقات رخ‌داده در باشگاه استقلال بر سر زبان‌ها انداخت، اما پیگیری‌های خبرورزشی چیز دیگری را نشان می‌دهد.

روال اداری

علی خطیر از استقلال رفته، اما با توجه به این‌که فصل تمام نشده و مجمع عمومی و مالی باشگاه انجام نشده است، بسیاری از پرونده‌های مالی تیم هنوز باز هستند و هر کسی که بتواند به اسناد کاغذی یا رمز‌های کامپیوتری باشگاه دسترسی داشته باشد، می‌تواند با حضور در این دو طبقه آن‌ها را ببیند و یا حتی بردارد روی همین اصل تمام اتاق‌ها قفل شده تا بعدا هیچ حرف و حدیثی پیش نیاید. این مسئله به معنای انجام عمل مجرمانه توسط علی خطیر یا سایر مدیران باشگاه استقلال نیست بلکه یک روال عادی اداری در ایران محسوب می‌شود و مالک مجموعه چنین اختیاری را دارد.

بررسی بازرسان

برای بررسی قانونی موضوع سراغ یک کارشناس حقوقی رفتیم. مهدی مهدی‌پور، حقوقدان ورزشی که ازقضا همنام هافبک مصدوم استقلالی‌ها محسوب می‌شود، پیرامون این مسئله گفت: این‌که درب‌های طبقات متعلق به بخش‌های مالی و مدیریتی استقلال یا هر باشگاه دیگری پس از تحولات صورت‌گرفته قفل شود، اصلا به معنای تهمت زدن به مدیران قبلی نیست و در عین حال عنوان مجرمانه هم ندارد بلکه یک روال عادی و اداری تلقی می‌شود. به هر حال استقلال چه در زمانی که زیر نظر وزارت ورزش بود و چه حالا که وسط هلدینگ خلیج فارس اداره می‌شود، یک مجموعه مهم است که اسناد مالی آن مورد بازرسی قرار می‌گیرند بنابراین وقتی تصمیم به قطع همکاری با مدیرعامل گرفته شد، مالک باشگاه این حق را دارد که درب برخی اتاق‌ها را قفل کند تا هیچ‌کس جز افرادی که ذی‌صلاح محسوب می‌شوند به آن اتاق‌ها دسترسی نداشته باشند و نتوانند اسناد موجود در بایگانی یا داخل کامپیوتر‌ها را ملاحظه کنند.

مهدی‌پور که سابقه قضاوت هم دارد ادامه داد: این روال در سایر شرکت‌های دولتی یا حتی خصوصی هم اتفاق می‌افتد و اصلا چیز عجیبی نیست. قطعا بازرسان و ذی‌حساب هلدینگ خلیج فارس خودشان در این اتاق‌ها مستقر شده و اسناد را بررسی می‌کنند تا پس از انجام چنین کاری، همه چیز به حالت عادی بازگردد. دوباره تاکید می‌کنم قفل کردن تعدادی از اتاق‌های باشگاه استقلال و بازگشایی آن فقط بر روی افرادی که از نظر مالک یا سایر نهاد‌های نظارتی دارای صلاحیت هستند، اصلا اتفاقی غیرقانونی نیست و البته در عین حال چنین کاری به منزله مجرم بودن آقای خطیر یا سایر مدیران باشگاه استقلال نیز تلقی نمی‌شود، چون ابتدا باید اسناد بررسی شود و پس از آن باشگاه در مورد این سند‌ها نظر بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی