Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تسنیم خراسان رضوی همزمان با میلاد امام رضا(ع) خوانش هشت کتاب با محور سیره رضوی را به مخاطبان معرفی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مجموعه هشت جلدی «آهوانه‌ها» اثر «سید محمدسادات اخوی» است که در هشت جلد به نام‌های «خانه‌تکانی‌های آهو»، «آهوهای صحن آزادی»، «سقاخانه و آهوها»، «حرف‌های خودمانی آهوها»، «دلتنگی آهوهای بستِ ‌بالا»، «الفبای آهوهای بستِ پایین»، «نقاره‎زنی آهوها» و «عاشق شدن آهوها» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلد اول این مجموعه «خانه‌تکانی‌های آهو» نام دارد که مجموعه نثرهای ادبی رضوی را شامل می‌شود و دریافت‌هایی اندک از بخش «زیارت‌نامه امام‌رضا(ع)» در کتاب شریف «مفاتیح‌الجنان» به ‌پژوهش و قلم عالم ارجمند «حاج‌شیخ‌عباس قمی(ره)» را بیان می‌کند، «آهوهای صحن آزادی» جلد دوم این مجموعه و شامل گفتارمتن‌های رضوی است که به بیان درد دل‌هایی ناتمام با «امام‌رضا(ع)» می‌پردازد.

مسابقه ملی کتابخوانی کرامت به مناسبت میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود‌کتاب "علامه آفاق"پیرامون سیره علمی و عملی حضرت آیت‌الله العظمی خویی منتشر شدکتابی که خواندنش برای داستان‌نویسان واجب است

نویسنده در جلد سوم این مجموعه به نام «سقاخانه و آهوها» به روایت مجموعه داستانک‌های رضوی می‌پردازد که دریافت‌هایی کوچک از کتاب شریف «عیون اخبارالرضا(ع)»، به‌پژوهش و قلم عالم ارجمند «شیخ صدوق (ره)» است و جلد چهارم این مجموعه نیز «گفتارمتن‌های خودمانی رضوی» است که توصیف‌هایی متفاوت از زائران مشهور «امام ‌رضا(ع)» را ارائه می‌کند و «حرف‌های خودمانی آهوها» نام دارد.

«دلتنگی آهوهای بست ‌بالا» هم جلد پنجم این کتاب و شامل مجموعه نثرهای ادبی رضوی است و دریافت‌هایی ناچیز از کتاب شریف «بحارالانوار»، به‌ پژوهش و قلم عالم ارجمند «علامه محمدباقر مجلسی(ره)» را بیان می کند واخوی به عنوان نویسنده اثر در جلد ششم این مجموعه با نام «الفبای آهوهای بست پایین»، گفتارمتن‌های ادبی رضوی را روایت می‌کند و جلد هفتم این مجموعه «نقاره‌زنی آهوها» نام دارد و به بیان مجموعه‌ای از داستانک‌های رضوی می‌پردازد که برگرفته از خاطره‌های سفر به مشهد «امام‌ رضا(ع)» است و «عاشق‌شدن آهوها» آخرین جلد از این مجموعه هشت جلدی است که حاوی دوبیتی‌ها، رباعی‌ها و غزل‌هایی با محوریت «امام‌رضا(ع)» است.

علاقه‌مندان  جهت دریافت این مجموعه ارزشمند می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا کتابفروشی های کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/281/ح

R41347/P/S6,1188/CT7 بیشتر بخوانید... کتاب‌های جدید «امام رضایی(ع)» به نشر روانه بازار نشر شد کتاب‌های ویژه «به نشر» با موضوع امام خمینی(ره) در دسترس مخاطبان قرار گرفت آستان قدس رضوی پرچمدار حمایت از کالای ایرانی / ۲۰۰ نوع نوشت‌افزار داخلی توسط «به نشر» تولید می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • غزه؛ محور مقاومت در ادبیات فارسی
  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • تلفیق اماکن ادبی در کنار نمایشگاه کتاب ظرفیت فعال‌سازی گردشگری ادبی را دارد
  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • کتب ترکی بیشتر معرفی شود/ به آثار نیما یوشیج و زرین کوب علاقه‌مندم
  • مبارزترین فرهنگ ادبی بین‌المللی فرهنگ فلسطینی است
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار