Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مراسم روز ملی صنعت و معدن ضمن تقدیر از فعالان منتخب، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دو موضوع ساختار و مدیریت برای تحقق اهداف جهش تولید موثر است؛ در بخش ساختار، مجلس آمادگی هرگونه همکاری با بخش خصوصی را دارد.

اعتقادی به اثربخشی مطلق تحریم‌ها ندارم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش مدیریت نیز باید از رانت های مدیریتی جلوگیری و از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه تولید و حل مشکلات کشور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتقادی به اثربخشی مطلق تحریم‌ها ندارم، اظهار کرد:راگر محکم، استوار و هماهنگ باشیم به راحتی خواسته های خود را در عرصه بین‌المللی بر کرسی می نشانیم.

دولت باید تصدی گری در امور اقتصادی را رها کند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم به ضرورت فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی در سفارتخانه‌های کشورمان اشاره و تاکید کرد: با فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی، بخش خصوصی بسیار توانمندتر در تولید فعالیت خواهد کرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مجلس آمادگی دارد تا قوانین تسهیل کننده را تصویب کند، اضافه کرد: دولت باید تصدی گری را کم کرده و بخش خصوصی را به صورت جدی حمایت و تقویت کند از سوی دیگر درآمدهای مالیاتی نیز باید به سمت تولید سوق داده شود./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند

مهدی محمد نبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است در سال ۱۳۸۰ یک عده افراد غیرفوتبالی، خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند.

دریافت 40 MB

     

دیگر خبرها

  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد