Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@17:32:34 GMT

«شنای پروانه» به «سینماماشین» رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۵۷۷

«شنای پروانه» به «سینماماشین» رسید

دور جدید برنامه‌های «سینماماشین» در برج میلاد و مشهد مقدس با نمایش فیلم «شنای پروانه» ادامه خواهد داشت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین «سینما ماشین» کشور پس از انقلاب با همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و شرکت سینمایی نورتابان در تهران و با نمایش «خروج» افتتاح شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد و در نخستین ماه از فصل تابستان با نمایش «شنای پروانه» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فجر در شهر‌های تهران و مشهد ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از تجربه موفق نخستین «سینماماشین» پس از انقلاب با نمایش «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در برج میلاد تهران و مشهد مقدس، این برنامه با اکران فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و با بازی جواد عزتی، امیر آقایی، مه‌لقا باقری، علی شادمان، آبان عسگری، پانته‌آ بهرام و طناز طباطبایی تداوم خواهد یافت و مخاطبان از روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه می‌توانند برای خرید بلیت اکران‌های «سینماماشین» در برج میلاد تهران و میدان سپاد مشهد به سایت ایران تیک مراجعه کنند.

از هفته آینده نیز مجموعه با اضافه شدن مجموعه کوه پارک واقع در منطقه کوه‌سنگی مشهد مقدس، این شهر با دو منطقه میزبان طرح «سینماماشین» خواهد بود.

«سینما ماشین» در حال حاضر در برج میلاد تهران و مشهد مقدس در خیابان‌های خیام شمالی، میدان سپاد (بهارستان) و کوه پارک (از هفته آینده) در منطقه کوه‌سنگی برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند در ۲ سانس ۲۱ و ۲۳ بلیت نمایش «شنای پروانه» در طرح «سینماماشین» را تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینماماشین اکران فیلم بیماری کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا ایران آمار کرونا برج میلاد شنای پروانه مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجتماع عظیم مردم متدین مشهد مقدس در حمایت از طرح «نور» 
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس