Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدی گفت: در راستای توان پلیس راه و راهور هفت دستگاه خودروی سواری به گلستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی عبدی» صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توان پلیس راهور استان هفت دستگاه خودروی سواری به استان گلستان اختصاص یافت که در حوزه درون شهری و برون شهری و در جهت انضباط درون شهری و برون شهری و خدمات رسانی به کاربران ترافیکی به کارگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان گلستان ادامه داد: همچنین در حوزه تجهیزات الکترونیک دوربین هایی برای نصب بر روی لباس افسران پلیس به منظور ثبت و ضبط تخلفات به استان گلستان اختصاص یافته است.

 

عبدی بیان کرد: این دوربین ها به حسن انجام ماموریت کمک می کند و در صورت تخلف رانندگان و یا افسران در حوزه بازرسی تصاویر ضبط شده پایش می شود.

 

وی ابراز داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا مسافران در سطح استان تردد هستند و طرح تابستانه پلیس از یکم تیر تا ۳۱ شهریور برای ارائه خدمات به کاربران ترافیکی اجرا می شود.


رئیس پلیس راه استان گلستان خاطرنشان کرد: تصادفات منجر به فوت در استان گلستان ۱۰ درصد و میزان مصدومان این تصادفات ۱۸ درصد از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است .

 

عبدی ابراز داشت: عدم توجه رانندگان به جلو، عدم رعایت حق تقدم در حین گردش و تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین عامل تصادفات در سطح استان گلستان بود.

 

وی افزود: جاده های استان گلستان با ۲۳ دستگاه دوربین نظارت و رصد می شود و ۲۲ دستگاه دوربین نیز تاپایان شهریور و نیمه نخست سال ۹۹ در جاده های استان گلستان نصب خواهد شد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس پلیس راه استان گلستان علی عبدی عبدی پلیس راه تصادفات استان گلستان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد

ایسنا/یزد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد: در دو سال گذشته اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان حمل و نقل اضافه شد و اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

«مهدی فعالی» در این باره گفت: از سال ۱۴۰۰ اقداماتی برای آسیب شناسی پایین بودن استفاده شهروندان از حمل ونقل همگانی انجام و دلایل عدم استفاده مردم از اتوبوس مشخص شد.

وی افزود: برنامه‌هایی در رابطه با سخت افزاری مثل تاکسی، اتوبوس و امور پایانه‌ها باید مورد رسیدگی قرار می‌گرفت تا مردم استقبال بیشتری داشته باشند و در کنار آن امور نرم افزاری مختلفی انجام شد که از جمله آن می‌توان به هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل همگانی اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در دو سال گذشته اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان اضافه شد و اتوبوس‌ها با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

فعالی در پایان افزود: در سال ۱۴۰۰ میانگین عمر اتوبوس‌ها ۱۳/۵ سال بود که تا سال ۱۴۰۲ باید به ۱۵/۵ سال افزایش پیدا می‌کرد، اما نه تنها افزایش نیافت بلکه توانستیم عمر متوسط اتوبوس‌ها را با توجه به نوسازی و بازسازی به ۱۲ سال کاهش دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • کاهش ۸۰۰ درصدی آسیب های اجتماعی با مناسب سازی زیرساخت ها | ۵۰ خودرو در خدمت گشت فوریت های اجتماعی
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز محورهای کامیاران با ورود دستگاه قضا
  • دوربین امنیتی جدید شیائومی رونمایی شد
  • تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند