Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی طی نامه‌ای به نامه نگاری دبیرکل مجمع روحانیون مبارز به رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی طی نامه‌ای به نامه نگاری دبیرکل مجمع روحانیون مبارز به رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد.   متن این نامه به شرح زیر است:    بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محمد موسوی خوئینی‌ها
با سلام
سخن امروز ما دانشجویان خط امام با شما با تمام سخنان پیشین متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قرار نداریم درباره ابهامات تسخیر لانه‌ی جاسوسی از شما بپرسیم، قرار نداریم از اتهامات تفکرات التقاطی مارکسیستی شما در مسجد جوزستان که نگرانی شهید بزرگوار مطهری را بر انگیخته بود و در نهایت سبب شهادت ایشان شد بپرسیم، قرار نداریم از کینه شما از شهید بزرگوار سید محمدحسین بهشتی بپرسیم، قرار نیست از اتهام شما در پنهان کردن اسناد جاسوسی بنی صدر (اس دی لور!) پیش از انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری بپرسیم، قرار نیست از فشار شما برای بررسی نشدن اتهامات بهزاد نبوی در پرونده‌ی شهادت شهیدان رجایی و باهنر بپرسیم، امروز بسیار سوالاتی هست که از شما نداریم!
امروز علی‌الظاهر با شما هم دغدغه‌ایم، دغدغه اقتصاد و معیشت مردم. ولی تفاوت امر این است که وقتی جوی خونی که از تن اقتصاد کشور جاری است را دنبال میکنیم به برخی سوالات می‌رسیم که جوابش جز دشنه‌ی در دست شما و هم‌فکران شما نیست.
آقای موسوی خویینی‌ها! شما در نامه‌ی خود از "مشکلات طاقت‌سوز معیشتی" گفتید، بله مردم ما در کوران مشکلات اقتصادی قرار دارند، اما سوال ما از شما این است نقش شما و هم فکران شما در بازار مسکن در ۴۰ سال بعد از انقلاب چه بوده است؟ نزدیکان شما بالاخص آقای حسن کروبی با تقسیم زمین‌ها در اوایل انقلاب چه کردند؟ بعد از فتوای زمین شهری حضرت امام، شما در کمیسیون اصل نود با ۹ نامه‌ی وزیر وقت از فساد در واگذاری زمین‌های تهران مطلع شدید، برای مبارزه با این فساد مرتبط با معیشت مردم چه کردید؟ شما که قلم شیوایی در نوشتن نامه دارید آیا وقتی نخست وزیر محبوبتان، میرحسین موسوی ۶ ماه تمام یک جلسه با وزیر مسکن خود نگذاشت و بر تخلف سید مهدی موسوی در واگذاری زمین‌ها در پرونده‌"واترگیت" سرپوش گذاشت و پس از اعتراض وزیر وقت به امام او را نیمه شب عزل کرد نامه ننوشتید و ایشان را مخاطب جملات دلسوزانه‌ی خود برای انقلاب قرار ندادید؟ چرا وقتی طبق قانون، شهر‌های پرند و پردیس در حال ساخت بود و همزمان آقای کرباسچی رفیق هم‌مسلک شما در حال فروش آسمان تهران بود یک نامه حواله ایشان نفرمودید و از عاقبت این کار ابراز نگرانی نکردید؟
چرا وقتی عبدالعلی زاده وزیر مسکن دولت اصلاحات و یار غار شما سال ۸۲ به جای ایجاد قدرت خرید مسکن برای مردم و ساخت خانه طرح غیر اسلامی و تحقیر کنندۀ مسکن ۲۵ متری را مطرح کرد از اوضاع قشر مستضعف و بی تدبیری رفقایتان برافروخته نشدید و فریاد وا عدالتا سر ندادید؟ راستی خاطرتان هست در آن سال منزل شما چند متر بود؟ امیدواریم فراموش نکرده باشید با تَکرار محمد خاتمی برادر سیاسی شما و حمایت همه جانبه شما بود که وزیر مسکنی سرکار آمد که حداقلی‌ترین طرح مسکن در این کشور که بسیار جوانان امید‌ها بدان بسته بودند، مسکن مهر، را مفتضح خواند و نیمه کاره رها کرد بدون آن که در این همه سال یک خانه برای مردم ساخته باشد. بله ما با شما از مسکن مهر امروز به تز‌های مسکن ۲۵ متری و واقعیات دهشتناک پشت بام خوابی رسیده ایم! مشکلی نیست اگر بپرسیم سرویس بهداشتی منزل شما چند متر است؟
دولت تَکراری شما بود که از سال ۹۲ تا ۹۶ با افزایش سود سپرده‌های بانکی حتی گاه تا دو برابر نرخ تورم عمومی نقدینگی سرسام آوری را مثل یک بمب ساعتی در بانک‌ها حبس کرد تا تورم ناشی از آن با اولین نوسان سیاسی بین المللی در سال ۹۷ به زندگی مردم سرازیر شود.   راستی چرا به نامه‌ی آقای آخوندی به رییس مجلس وقت برای خروج از قانون مالیات بر عایدی سرمایه اعتراض نکردید؟ چرا به برداشتن سد ورود تورم ناشی از نقدینگی به معیشت مردم معترض نشدید؟ چرا به دستوری نگه داشتن قیمت بنزین و رها سازی یک شبه آن بدون اطلاع و توجیه افکار عمومی که دو ماه کشور را وارد وضعیت بحرانی کرد اعتراض نکردید؟ این سوالات پایانی ندارد و مطرح کردن هر کدام تنها تعجب مخاطب را افزون می‌کند که چگونه شما مخاطب بحق این کلام امیر المومنین (ع) هستید که: انّهُم لَیطلبون حقاً هم تَرَکوه و دماً هُم سَفَکوه. چرا که حقی که وانهاده و برگردن دارید را از کسی طلب می‌کنید که بیشترین دغدغه را برای معیشت مردم داشته و دارد آن قدر که حتی در خطبه نماز عید فطر هم از حجم نقدینگی کشور غافل نمی‌شود و دغدغه خویش را با مردم مطرح و از مسئولین طلب می‌کند.   توقع ما جوانان از شما پیران سالخورده این است که اگر معرفت قبول تقصیر و پوزش طلبی از ملت را ندارید دست کم گاه سکوت را شناخته و نمک به زخم که زدید، نزنید. امسال در سال حساس منتهی به انتخابات مطمئن باشید جریان دانشجویی آدرس غلط دادن‌های جریان فکری شما به مردم را تاب نیاورده و به جدال احسن خاطیان را رسوا خواهد کرد!
والسلام علی من اهله
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره)

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی موسوی خوئینی ها رهبر معظم انقلاب دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، احمد الخلیلی مفتی سلطان نشین عمان به موضع گیری درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا و اروپا به جنگ غزه پرداخت.

وی بیان کرد: ما از انتفاضه دانشجویان و استادان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکومیت کشتار جمعی مقامات اشغالگر در غزه تمجید می‌کنیم.

مفتی سلطان نشین عمان در ادامه تاکید کرد: امیدواریم که این اعتراضات به همه دانشگاه‌ها کشیده شود.

وی افزود: این عبرتی است برای کسانی که راه سازش در پیش گرفتند و به سمت عادی سازی با دشمن صهیونیست شتافتند.

کد خبر 6090326

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی