Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین البرز علی آرایی بابیان اینکه بیشترین درخواست شهروندان بهسازی معابر است، گفت: تلاش ما پاسخگویی به درخواست های شهروندان در خصوص بهسازی آسفالت معابر در کوتاه ترین زمان ممکن است.
وی عنوان کرد: بهسازی آسفالت معابر و خیابان ها از خواسته های به حق شهروندان و ساکنان است که در حال حاضر با اجرای آن در سطح وسیعی از منطقه به ویژه مناطق محروم خواسته های شهروندان محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری را از جمله اهداف این گونه اقدام ها برشمرد و خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی مطلوب و کسب رضایت‌مندی شهروندان از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری است.
به گفته مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج؛ انجام عملیات‌های عمرانی زودبازده گام کوچکی در جهت تامین نیازهای شهری و توسعه و عمران منطقه است.

46

کد خبر 1405380

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد