Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در سه ماهه نخست امسال از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تخلف ساختمانی و سد معبر در این شهر جلوگیری شده است.

رضا خوشبخت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حضور به موقع نیروها در صحنه تخلف موجب شد تا در این مدت از سه هزار و ۹۷ مورد سد معبر فروشندگان و هزار و ۵۰۸ مورد ساخت و ساز بدون مجوز سودجویان ممانعت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز، سد معابر خودروهای میوه فروش، فعالیت نامنظم دست فروشان و مغازه داران از مهمترین تخلف‌های حوزه شهری است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر تصریح کرد: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر خود سرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوار کشی و تصرف کوچه بر اساس قانون برخورد می‌شود.

به گفته خوشبخت، گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس به صورت ویژه در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند و در صورت مشاهده تخلف از آن جلوگیری می‌کنند.

وی از شهروندان به عنوان حامیان حافظان شهر قدردانی کرد و افزود: ارتباط مؤثر مردم با سامانه ۱۳۷ شهرداری باعث شده تا بخشی از تخلف‌های صورت گرفته در شهر به موقع شناسایی و رفع شود.

کد خبر 431499

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر تخلفات ساخت وساز بندر عباس شهرداري بندرعباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند