Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله شبکه برق، آب و گاز، زمینه جذب سرمایه‌گذار در ۱۷۰۰هکتار از شهرک‌های صنعتی استان فراهم شده است.

به گزارش برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای چهار هزار و ۶۰۸ هکتار مساحت هستند که از این میزان ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار برای واگذاری به سرمایه گذاران عملیاتی شده و در ۱۷۰۰ هکتار از آنها زیرساخت های آب، برق، گاز، خیابان آسفالت کشی شده و معابر، شبکه روشنایی، خطوط مخابراتی، تصفیه خانه فاضلاب و فضای سبز ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه در صورت تقاضای سرمایه گذاران آمادگی لازم برای ایجاد زیرساخت در سایر اراضی شهرک ها نیز وجود دارد،افزود: تاکنون یک هزار و ۳۳۸ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده است.

این مسوول ادامه داد: در حال حاضر به جز شهرک صنعتی کاسپین محدودیت واگذاری اراضی به سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین وجود ندارد.

خانپور اظهار داشت: با توجه به نیاز و تقاضای سرمایه گذاران مصوبه توسعه شهرک صنعتی کاسپین به وسعت ۴۰۰ هکتار را دریافت کردیم و امسال مقدمات الحاق این میزان اراضی را فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین از کاسپین به عنوان یکی از پرتقاضاترین شهرک های صنعتی کشور نام برد و گفت: توسعه ۴۰۰ هکتاری این شهرک، می تواند به تقاضاهای سرمایه گذاری در این مکان تا چندین سال آینده پاسخ دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاسپین جذب سرمایه گذار شهرک صنعتی قزوین شهرک های صنعتی قزوین صنعتی استان قزوین سرمایه گذاران شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم