Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: سامانه جدید از اواخر وقت امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه موجب تقویت بارش های پراکنده و رگباری در سطح استان اردبیل خواهد شد و امروز سطح هشدار نارنجی برای افزایش آمادگی نیروهای امدادی و اورژانسی استان صادر شد.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سامانه جدید از اواخر وقت امروز چهارشنبه 11 تیرماه موجب تقویت بارش های پراکنده و رگباری در سطح استان اردبیل خواهد شد و امروز سطح هشدار نارنجی برای افزایش آمادگی نیروهای امدادی و اورژانسی استان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: پدیده غالب بارش به صورت رگباری توام با رعد و برق خواهد بود که تا روز پنجشنبه این سامانه در استان فعال خواهد بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این پدیده جوی در مناطق مرکزی و جنوبی استان به ویژه در شهرستان خلخال و مناطق منتهی به استان گیلان با شدت بیشتری دیده خواهد شد.

 

محمدی اظهار داشت: آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن رودخانه های فصلی و اصابت صاعقه به ویژه در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

 

وی افزود: توصیه می شود تا از اتراق در مسیر رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود و انجام پروژه های ساختمانی و عمرانی به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر اجتناب شود.

 

مدیر کل هواشناسی استان بیان کرد: توصیه های ویژه ای نیز به کشاورزان توسط کارشناسان مجموعه جهاد کشاورزی برای مقابله با این پدیده جوی صادر شده است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارش پراکنده باران ورود سامانه بارشی جدید رعد و برق اردبیل خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، هنرپیشه کارشناس هواشناسی فارس اعلام کرد : بارش های رگباری تا عصر فردا در برخی مناطق استان فارس ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • بارش رگباری باران در فارس
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • بارش باران رگباری در شیراز
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان