Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به لزوم بازرسی میدانی از پروژه‌های در دست اقدام گفت: از آنجا که استان لرستان محروم است باید تلاش شود که علاوه بر تخصیص مطلوب آب کشاورزی،‌ تعداد سدهای استان نیز افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد رزم در دیدار با مدیران عامل مجموعه صنعت آب و برق استان لرستان اظهارداشت: با توجه به اینکه مدیران دستگاه های زیربنایی استان در توسعه و پیشرفت استان موثر هستند، مردم از آنها انتظار بیشتری دارند و از آنجا که حوائج مردم به سمت مسئولان از نعمت‌های خداوند است مسئولان نباید از تکرار این مراجعات خسته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون مردم در جریان خدمات شرکت‌های آب و برق نیستند لازم است اطلاع رسانی مناسبی در این راستا انجام گیرد تا در جریان این خدمات قرار گیرند.

آزادراه تهران-کرج در محدوده پل کلاک مسدود می‌شودحمایت آشکار عربستان از مصر در بحران آبی با اتیوپینماینده مردم پارس‌آباد: مشکلات عشایر محدوده کشت و صنعت‌های مغان و پارس پیگیری می‌شود

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد: خدمت‌رسانی به روستاهای استان باید در اولویت کاری مسئولان باشد چرا که این خدمات سبب ماندگاری، رونق کسب و کار در روستاها و تشویق به مهاجرت معکوس از شهر به روستا می‌شود.

وی بازرسی میدانی از پروژه‌های در دست اقدام را مفید و موثر دانست و بیان کرد: از آنجا که استان لرستان محروم است باید تلاش شود که علاوه بر تخصیص مطلوب آب کشاورزی،‌ تعداد سدهای استان نیز افزایش یابد.

رزم به لزوم تهیه طرح‌های توجیهی مستدل و اخذ مجوز احداث سدهای جدید تاکید کرد و گفت: در راستای پیشبرد صنعت آب و برق استان از ظرفیت مجمع نمایندگان استان استفاده شود.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: شعب ویژه‌ای در محاکم استان برای رسیدگی به پرونده‌های این حوزه آب و برق اختصاص یافته و با متخلفان و افرادی که از انشعابات غیرمجاز آب و برق استفاده یا اقدام به سرقت تاسیسات مربوطه، شبکه‌های آبرسان و کابل برق می‌کنند برخورد قاطع می‌شود از طرفی باید تاسیسات آب و برق و خطوط انتقال جهت پیشگیری از سرقت مراقبت‌های لازم انجام گیرد.

رزم سرقت تاسیسات آب و برق و شبکه‌های انتقال را جزء 40 جرم احصا شده اولویت دار در دادگستری استان برشمرد و اظهارداشت: با مجرمان این حوزه بدون اغماض برخورد و این افراد در کمیسیون عفو، بخشودگی و تخفیف مجازات نیز مشمول آیین نامه عفو تشخیص داده نمی‌شود.

وی به لزوم نصب علائم هشداردهنده در اماکن وابسته به شرکت‌های آب و برق تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های مربوطه باید در بحث مستندسازی املاک خود و اخذ سند تک برگی هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد: هیچ کس حق ندارد از توسعه پروژه‌های استان جلوگیری کند  چرا که صنعت تصفیه آب و فاضلاب بسیار مهم بوده و در بهداشت جامعه بسیار تاثیرگذار است بنابراین باید همت ویژه‌ای در راستای تاسیس تصفیه‌خانه در شهرستان‌های فاقد تصفیه خانه استان انجام گیرد.

انتهای پیام/642/س

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... آبرسانی تانکری به ۴۴۰۰ روستا / ۱۷۰ شهر کشور در تنش آبی قرار دارد تنش شدید آبی در روستاهای همسایه سد شیرین‌دره خراسان‌شمالی‌/ وقتی آب به «سربالایی» نمی‌رسد‌+ فیلم‌ اصفهان| وقتی واقعیات «بهشت‌آباد» در فضای غبارآلود رسانه‌ای گم می‌شود‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل دادگستری لرستان استان لرستان آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک