Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: دانشجویان سایر دانشگاه‌های استان و سراسر کشور می‌توانند با معرفی از دانشگاه محل تحصیل خود برای ترم تابستان در پیام نور اردبیل مهمان شوند.

محمد فداییان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: دانشجویان سایر دانشگاه‌های استان و کشور می‌توانند با معرفی از دانشگاه محل تحصیل خود برای ترم تابستان در پیام نور اردبیل مهمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی سازمان مرکزی که بر اساس عملکرد این استان در رابطه با برگزاری کلاس‌های مجازی در ترم جاری صورت گرفته است و نیز فراهم بودن زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های الکترونیکی در ابعاد وسیع‌تر، دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها می‌توانند به‌صورت مهمان به این دانشگاه معرفی شده و  از امکانات تحصیلی غیرحضوری و الکترونیکی برخوردار شوند و از تمام نقاط کشور به‌صورت آنلاین در کلاس‌های الکترونیکی حضور یابند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در خصوص شهریه دانشجویان مهمان تشریح کرد: شهریه ثابت دانشگاه پیام نور در ترم تابستان برای تمام دانشجویان حدود ۱۵۰ هزار تومان و برای دروس متغیر برای هر واحد ۲۷ هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: سقف واحدهای قابل اخذ برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه‌ها، ۸ واحد می‌باشد.

فداییان گفت: کلاس‌های منظم برای کل دروس ارائه شده برگزار خواهد شد و مهلت ارائه معرفی نامه و انتخاب واحد این دانشجویان تا بیستم تیرماه تعیین شده است.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان اردبیل دانشگاه پیام نور دانشجوی مهمان ترم تابستانی انتخاب واحد محمد فداییان دانشگاه پیام نور ترم تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است