Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشکم از روند جراحی رضایت کامل داشت، چند روزی است که فیزیوتراپی را آغاز کردم و باید منتظر روزهای آینده باشم. تاریخ انتشار: 12:09 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۷۹۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد انصاری درباره آخرین وضعیت خودش در روز‌های پس از عمل جراحی که روی زانوی خود انجام داد گفت: خدا را شکر که وضعیت خیلی خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقا امروز ۱۴ روز از عمل جراحی من گذشته و این روز‌ها مراحل انجام درمان را پیگیری می‌کنم. امیدوارم همچنان روند درمانی من خوب پیش برود و شرایط خوبی را به دست بیاورم. الان هم چند روزی است که فیزیوتراپی را آغاز کردم و باید منتظر روز‌های آینده باشم.

وی در پاسخ به این سوال که پزشک معالجش درباره عمل او و ریکاوری پس از عمل چه نظری داشته افزود: خوشبختانه پزشکم از روند جراحی رضایت کامل داشت و گفت که همه چیز خوب پیش رفته است. انشالله دوران ریکاوری بعد از جراحی هم خوب پیش برود تا بتوانم دوباره به شرایط خوبم برسم.

مدافع چپ پای پرسپولیس در خصوص اینکه از چه زمانی عصا را کنار خواهد گذاشت ادامه داد: با ادامه روند موجود، فکر می‌کنم از حدود ۳، ۴ هفته دیگر عصا را به صورت کامل کنار بگذارم. از زمانی که عصا را کنار بگذارم کم کم تمرینات را وزنه را برای تقویت عضلاتم آغاز خواهم کرد. این روز‌ها طبق نظر پزشک فقط فیزیوتراپی می‌کنم و برنامه آماده‌سازی‌ام را طبق نظر پزشکم پیش می‌برم.

انصاری در مورد این شایعه که جراحی اول او خوب انجام نشده و به همین دلیل دوباره از همان ناحیه آسیب دیده است گفت: به هیچ عنوان این شایعه صحت ندارد. عمل اول من خیلی خوب انجام شد و این شایعات اصلا صحت ندارد. اتفاقی که برای من در تمرین افتاد شاید برای هر بازیکن دیگری هم رخ می‌داد. البته امیدوارم هیچ فوتبالیستی دچار این مصدومیت نشود، اما در آن صحنه برخورد، شاید هر بازیکن دیگری هم بود این اتفاق برایش رخ می‌داد و ارتباطی به جراحی من ندارد.

وی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل پیکان و برد با ارزشی که در این بازی به دست آمد ادامه داد: بازی را دیدم و واقعا از این برد خوشحال شدم. به نظرم بچه‌ها مثل همیشه همه تمرکز خود را روی بازی گذاشته بودند و با ادامه همین روند، رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی دور از دسترس نیست. خوشبختانه این تفکر در تیم حاکم است که در هر بازی برای ۳ امتیاز به میدان برویم و با گرفتن حداکثر امتیاز راه قهرمانی را هموار کنیم.

مدافع چپ پای پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی جای خودش را در تیم خالی می‌بیند؟ افزود: خوشبختانه در پرسپولیس آنقدر بازیکن خوب هست که جای خالی بازیکنی به چشم نیاید، اما این را واقعا از ته دل می‌گویم که هیچ وقت این قدر دلتنگ بازی در پرسپولیس نبودم. البته اگر پرسپولیس انشالله قهرمان شد و عمری بود حتما در جشن قهرمانی شرکت خواهم کرد.

وی درباره اینکه چه زمانی می‌تواند دوباره در زمین حاضر شد و تمریناتش را آغاز کند افزود: زمان ایده‌آل برای بازگشت به تمرینات برای چنین عملی حدود ۶ ماه عنوان شده و من هم ۲۸ خرداد ماه عمل جراحی را انجام دادم. فکر می‌کنم اگر همه چیز خوب پیش برود دوباره از اواخر آذرماه بتوانم پا به توپ شوم.

انصاری به مصدومیت وحید امیری هم واکنش نشان داد و گفت: سلامتی بزرگترین نعمت است و امیدوارم وحید هم خیلی زود سلامتی خود را به دست آورده و دوباره بتوانم بازی‌های او را از پای تلویزیون ببینم. مطمئنا وحید بازیکن مهمی برای پرسپولیس است و امیدوارم در لیگ ایران و آسیا بتوانیم به موفقیت‌های خوبی برسیم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس تا پایان تابستان وضعیت بدهی‌های خود را سامان می‌دهد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس محمد انصاری پرسپولیس خوب پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد