Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دکتر پیمان صابریان در نشستی ویدئوکنفرانسی در استودیو سلامت وزارت بهداشت درباره حادثه حریق شب گذشته کلینیک سینا اطهر گفت: در اورژانس تهران به محض اینکه از انفجار مطلع شدیم بلافاصله تیم‌های عملیاتی در صحنه حاضر شدند. دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۲ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع ۱۸ تیم عملیات ویژه اورژانس علاوه بر اینکه صحنه را برای ارایه خدمات ایمن کردند، از حوادث ناگوار نیز جلوگیری کردند.

وی گفت: متاسفانه ۱۸ نفر در صحنه حادثه جان باختند. یک نفر نیز در حین سی پی آر در بیمارستان جان خود را از دست داد. ۱۵ مصدوم سرپایی نیز خدمات سرپایی و در صحنه را دریافت کردند و ترخیص شدند. ۹ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که طی پیگیری‌ها حال تمام این ۹ نفر در شرایط پایدار و مناسبی است.

رییس اورژانس تهران ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است و باید نتیجه کارشناسی اعلام شود. این ساختمان یک مرکز درمانی و دی کلینیکی بوده که خدمات تصویربرداری، آزمایشگاه و خدمات جراحی محدود ارایه می‌کرده و متاسفانه دچار انفجار و حریق شد.

وی گفت: خوشبختانه در جریان حریق شب گذشته با همکاری آتش نشانی و پدافند غیرعامل وزارت بهداشت از انتشار و انفجار گاز هلیوم که می‌توانست اتفاق بدی را رقم زند، جلوگیری شد.

صابریان ادامه داد: در حادثه شب گذشته، اغلب افرادی که دچار حادثه شدند افرادی بودند که در ساختمان دچار انفجار حضور داشتند و خوشبختانه برای عابران و همسایه‌ها اتفاق خاصی نیفتاده است.

رییس اورژانس تهران درباره ایمنی مراکز درمانی و توصیه اورژانس در این زمینه، گفت: درخواست ما همواره این بوده که در ساخت ساختمان‌ها و ارایه مجوزهای درمانی به مراکز درمانی و تصویربرداری در سطح کشور، از نظر ایمنی و اینکه بتوانیم خدمات خوبی به آن لوکیشن ارایه کنیم، از ما نظرسنجی شود اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است. ما با افزایش تعداد پایگاه‌ها در تهران تلاش می‌کنیم که بتوانیم خدمات را با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر ارایه کنیم اما به هر حال خیلی از ساختمان‌ها در شهر تهران از نظر ایمنی شرایط لازم را ندارند و همین موضوع باعث می‌شود این حوادث بیشتر باشد و ما هم در ارایه خدمات با مشکل ارایه شویم.

منبع: الف

کلیدواژه: اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع