Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:10:55 GMT

املاک اطراف دریاچه چیتگر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۳۲۷۳

املاک اطراف دریاچه چیتگر

پارک چیتگر یکی از بزرگ ترین و سرسبز ترین پارک های تهران می باشد که در منطقه ۲۲ واقع شده است. روزانه صدها نفر برای وقت گذارانی، سرگرمی و گردش به پارک چیتگر می روند. - اخبار بازار -

 این پارک به دلیل وجود حجم زیاد درختان و وجود دریاچه به نوعی در تهران تک می باشد. نکته جالب برج ها، ساختمان ها و ملک های اطراف این پارک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل وجود دریاچه و همچنین سرسبزی محیط پارک، چشم انداز و وییو بسیار زیبایی دارد..

به دلیل وجود دریاچه در این منطقه هر ازگاهی هوای نسبتا خنک تری نسبت به سایر مناطق تهران دارد. در این مقاله قصد داریم برج ها و ساختمان هایی که در حوالی پارک چیتگر تاسیس شده اند معرفی کنیم. برج های شیک و مجهز و با کلاس فقط در بالای شهر پیدا نمی شود. از سال 90 تا به حال سازه هایی مانند برج های دو قلوی المپیک، برج های ایزدیار فاز سه، برج های مسکونی صیاد، برج لبخند، برج کادوس و برج سفید در این منطقه احداث شده است.

تیم مشاورین املاک 4030 در منطقه 22 یکی از کادر های مشاورین املاک اطراف دریاچه چیتگر می باشند که برای اولین بار وبسایتی مشاوره تخصصی در منطقه 22 را راه اندازی کردند. این تیم متشکل از کادری مجرب و کار کشته می باشد که سوابق درخشانی در معملات املاک این منطقه دارد. این تیم با معرفی و مشاوره کامل در خدمت کسانی می باشد که می خواهند در منطقه 22 صاحب خانه شوند یا سرمایه گذاری کنند.

در منطقه 22 شهر تهران قیمت ها اغلب از متری 13 میلیون تومان تا 40 ملیون تومان متفاوت است. حالا چرا باید اختلاف قیمتی تا این حد باشد؟ تا حدودی دلایل این اتفاق را در بالا و در کیفیت ساختمان ها مشاهده کردید. حال توضیح بیشتری در مورد تفاوت قیمت در بافت منطفه 22 تهران اراعه می دهیم.

از حدود سال 90 تا به الان خرید و فروش ملک و ساخت و ساز  و همچنین رهن و اجاره در منطقه 22 تهران به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. منطقه ای که تا قبلا از آن چندان باب میل سرمایه گذاران نبود اکنون به یکی از مراکز پر رونق در این زمینه تبدیل شده است.

عمده فایل ‌هایی که در این منطقه به بازار فروش عرضه شده‌اند آپارتمان‌ های با متراژ بیش از 100 متر مربع هستند؛ به این معنا که حجم عرضه فایل‌ های فروش آپارتمان ‌های با مساحت زیر 100 متر مربع در این منطقه خیلی نادر است که به دلیل الگوی غالب ساخت مسکن در این منطقه، از سال ‌های گذشته تا کنون بوده است. همچنین عمده ساخت و ساز هایی که طی سال‌ های گذشته تاکنون در این منطقه 22 انجام شده آپارتمان ‌های بزرگ‌ متراژ با مساحت بیش از 100 مترمربع هستند.

در منطقه 22 علاوه بر برج‌ ها و مجتمع‌های مسکونی شخصی ‌ساز، ساخت و ساز ها از سوی تعاونی‌ های خصوصی و دولتی نیز انجام شده است. به دلیل بزرگ‌ متراژ بودن واحد های موجود در منطقه 22، متقاضیان مصرفی که قصد انتخاب واحد اپارتمانی محهز با قیمت کمتر نسبت به محله هایی مانند الهیه را دارند می ‌توانند اقدام به خرید آپارتمان در این منطقه کنند.

حال چند مورد از برج های نام برده شده در بالا را بررسی کنیم. با مراجعه به مشاوران اطراف دریاچه چیتگر و کلا مشاوران املاک منطقه 22 می توانید ریز اطلاعات واحد های موجود در این برج ها را به دست اورید.

برج های لوکس لبخند

مجموعه برج های لوکس لبخند 1 و 2 در اطراف دریاچه چیتگر واقع شده، این مجموعه ها  شخصی ساز بوده و به لحاظ امکانات و کیفیت ساخت، در سطح ایده آلی قرار دارند. این مجموعه شامل سه برج می باشد که از متراژهای 60 تا 400 متر تشکیل شده است.

برج ها دارای روف گاردن و همچنین یک هلی پد نیز روی بام در نطر گرفته شده است. این مجموعه دارای استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، سالن اجتماعات، و ... با بهترین کیفیت نیز می باشند.

فاز 3 مجتمع مسکونی ایزدیار

این فاز از لوکس ترین و مجهز ترین برج های این مجتمع محسوب می شود. متراژ این برج ها در حدود 150 متر و به صورت سه خواب است. همچنین تمام واحد ها دارای تراس های بزرگ و روف گاردن می باشند. این فاز دارای 3 برج 25 طبقه است که برای هر طبقه، 4 واحد تعریف شده است. در 2 طبقه پایانی این برج ها نیز، پنت هوس طراحی شده است.
از امکانات ویژه این برج ها میتوان به لابی بسیار مجلل و لابی من 24 ساعته، سالن فوتسال، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، مهد کودک، کافه، کتابخانه و سالن بیلیارد مخصوص به هر برج است. یکی از نکات این فاز ویژه، زنگ شدن تمامی واحد ها به صورت رنگ شده، همراه با کابینت و به صورت دیزاین کامل، تحویل داده می شود. قطعا برج های ایزدیار به خصوص فاز 3 این برج ها پیشنهاد تمام مشاورین املاک منطقه 22 برای سکونت می باشد.

برج تریتیوم

این برج در 20 طبقه شامل یک طبقه منفی و لابی، سه طبقه پارکینگ و 15 طبقه مسکونی می‌باشد. در هر طبقه از این برج هشت واحد قرار دارد که واحد های آن از دو خوابه تا سه خوابه متغییر می باشند.این واحد ها مجهز به سیستم هوشمند می باشد. همچنین تمامی پنجره ها قدی بوده و تراس های بزرگ یکسره در پذیرایی و اتاق خواب می‌باشد. تمامی فضای اپارتمان به سیستم اعلام و اطفای حریق مجهز شده اند.

برج دارای استخر سونا و جکوزی به مساحت600 متر، روف گاردن و سالن اجتماعات مجهز به صورت مبله می‌باشد. از مزایای پروژه تریتیوم 2 دسترسی اسان و سریع به پارک چیتگر و مراکز خرید همانند ایران مال می باشد. یکی از پیشنهادات ویژه دیگر فروش برج پارلمان در منطقه 22 تهران می باشد.

https://foroosh22.com/mortgage-and-rent-in-district-22/

 

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اطراف دریاچه چیتگر پارک چیتگر برج ها منطقه 22 واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاوران املاک و خودرو طی ۲ سال گذشته در این استان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید مهدی قویدل افزود: طی ۲ سال گذشته و در راستای نظارت بر واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و ... بوده است گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و ۳۰۳ نفر بوده که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاوران املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالابهای اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان