Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، معاون استاندار و فرماندار کرج با اعلام برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان کرج در آینده نزدیک گفت: با دسترسی به ابزار‌های نوین ارتباطی، بستر‌های روابط عمومی الکترونیک مهیا است و باید از این ظرفیت در جهت تقویت اطلاع رسانی در دستگاه‌ها و ادارات شهرستان بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موج کرونا، امواج اطلاع رسانی را هم تحت شعاع قرار داده است و می توان اذعان داشت که روابط عمومی الکترونیک در عمل محقق شده است.

او با بیان این که همواره دیوار شیشه‌ای بین روابط عمومی‌ها از حیث الزامات درون سازمانی و رسانه‌ها برای دغدغه تولید محتوا وجود داشته است، گفت: تشکیل شورای مجازی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در شهرستان کرج گامی در جهت حذف هرگونه مانع فرا روی فرایند اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها بوده است.

فرماندار کرج با اشاره به دستور العمل استانی تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در شهرستان‌های استان البرز گفت: به دنبال تشکیل بانک اطلاعاتی روابط عمومی‌ها و شورای مجازی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کرج، انتخابات اعضای هیئت رئیسه این شورا در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

او افزود: آموزش مدیران حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، تعامل با رسانه‌ها از جمله اهداف کلان این شورا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت الکترونیک دنیای ارتباطات ابزار نوین روابط عمومی ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت