Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دریافتی باشگاه پرسپولیس از کارگزار خود، تا پایان هفته به ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا یلوه درباره وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

پس از امضای قرارداد با کارگزار، آنها اپلیکیشن باشگاه را تأسیس کردند و بالا آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زودی قابلیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه خواهد شد. کف تعهدی تعیین کردیم که کارگزار باید تا پایان اردیبشهت ۱۴۰۰، ۱۱۰ میلیارد تومان در اختیار پرسپولیس بگذارد. بسیاری از شرکت‌ها با مشکلات مالی فعلی، توان تبلیغ نداشتند، اما کارگزار در حوزه‌های دیگر مذاکراتی انجام می‌دهد و به قراردادهایی رسیده است که منتظر تأییدش هستیم. تا چند ماه دیگر، باشگاه پرسپولیس درآمدزا خواهد شد.

رضا یلوه درباره کسر سه میلیارد تومان از قرارداد توسط کارگزار گفت:

این مشکل حل شد. حسابرس بیمه اعلام کرد که ۱۲ میلیارد تومان پرداختی قبلی کسورات نداشت و باید از هر پرداختی، مبلغ بیمه کسر شود. تا قسط سوم مبلغ ۱۷ میلیارد تومان گرفتیم که گفتند عدد ۱۶.۶۷ را باید کسر کنیم. روز شنبه نشستی داشتیم که به نتیجه خوبی رسیدیم. الان نامه‌ای به کارگزار می‌نویسیم که پول مسدودی ما را آزاد کند، چون سازمان تأمین اجتماعی گفت پرسپولیس در این قرارداد مشمول بیمه نمی‌شود و تلاش می‌کنیم این پول مسدود شده آزاد شود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به زودی مبلغ دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به باشگاه پرداخت خواهد شد یا خیر، تصریح کرد:

بله. این اتفاق می‌افتد.

رضا یلوه درباره اینکه قرار بود تا پایان خرداد، ۳۰ میلیارد تومان به سرخپوشان پرداخت شود، بیان کرد:

بندی در الحاقیه داشتیم که پرداخت این مبلغ، مشروط به آغاز مسابقات از ۲۵ خرداد بود. با هر تعویق، پرداختی‌های سوم و چهارم هم به تعویق می‌افتد که لیگ ما روز چهارم تیر آغاز شد. چک پنج میلیارد تومانی را روز پنجم تیر در اختیار ما گذاشتند و با کسر مبالغ مدنظر، به باشگاه برمی‌گردد. تا پایان هفته، این ۳۰ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

رضا یلوه که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره مشکل کارگزار در پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها خاطرنشان کرد:

کرونا برای همه مشکل ایجاد کرده است. همچنین ما سامانه هواداری داشتیم و در قرارداد کارگزار هم آمده است که باید فعال شود. دو هفته پیش وزارت ارتباطات، بخشنامه‌ای مبنی بر مسدود شدن سامانه‌های هواداری ابلاغ کرد که قرار شد تبدیل به کیف پول شود. هواداران هم با این روش آشنا نیستند.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اشاره به نشست آتی خود با معاون آذری جهرمی اظهار داشت:

با معاون وزیر ارتباطات و با حضور نماینده باشگاه استقلال جلسه داریم تا سامانه هواداری را حل کنیم. در شش سال گذشته، ۸۰ درصد درآمد ما از سامانه هواداری بود و می‌خواهیم بهترین شرایط را برای تیم ایجاد کنیم. مذاکرات خوبی داشتیم. بانک‌های مختلف برای انتشار تبلیغات آنها ابراز تمایل کردند که می‌خواهیم با بانکی قرارداد ببندیم که بیشترین سود را دریافت کنیم.

رضا یلوه درباره پُست مشترک بازیکنان در اعتراض به شرایط باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:

انتقالی در بخش مالی باشگاه انجام شد که موجودی پول مطرح نیست. این مبلغ موجود است، اما انتقالی مالی ایجاد شده که در امضای چک، تاخیر ایجاد کرده است. رسول‌پناه قول داد بخشی از این پول را در اختیار بچه‌ها قرار دهد که کارهای اداری زمان می‌برد. مشکلی بابت درصد مذکور نیست. در یکی دو روز آینده با گرفتن استعلام‌ها درباره نفر جدید و اخذ مجوزهای لازم برای امضا، مشکلات حل خواهد شد.

رضا یلوه درباره وضعیت سرپرست باشگاه پرسپولیس که به کرونا مبتلا شده، تصریح کرد:

او دورکاری می‌کند و در حال پیگیری امور باشگاه است. اگر نیاز به امضای نامه‌ای باشد، بچه‌ها با رعایت موارد بهداشتی نامه را برای او می‌برند تا امضا کند. اگر نیاز به تلفن یا نامه‌ای باشد، رسول‌پناه کار را انجام می‌دهد. او هفته آینده با پایان قرنطینه خانگی، به باشگاه بازمی‌گردد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره زمان پرداخت قسط‌های بعدی انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ بلژیک خاطرنشان کرد:

پرداخت قسط دوم به حضور بیرانوند در تست‌های پزشکی منوط شده و پس از اضافه شدن این بازیکن به تیم آنتورپ، تسویه‌حساب انجام می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس میلیارد تومان تا پایان خواهد شد نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس

معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات رئیس مجلس در انتقاد از وضعیت مدیریت بازار ارز پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به انتقادات قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از مدیریت اقتصادی و بازار ارز نوشت:

«جناب آقای دکتر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ایران
سلام علیکم؛
پیرو جلسات ارزی برگزار شده در دفتر جنابعالی با حضور تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و بیانات جنابعالی پس از برگزاری جلسه و ابراز انتقاداتی در خصوص مدیریت اقتصادی و بازار ارز، موارد ذیل را به استحضار می‌رساند:
۱. دیدگاههای مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز و سیاستهای اقتصادی در چارچوب قوانین دایمی، قانون بودجه و برنامه هفتم لحاظ شده است. بدیهی است این مصوبات به عنوان قوانین بالادستی در اعمال سیاستهای اقتصادی و ارزی دولت مدنظر قرار گرفته است.

۲. سیاستهای اقتصادی و ارزی سال ۱۴۰۳ در چارچوب شعار سال" جهش تولید با مشارکت مردم"، با همکاری سه دستگاه اصلی اقتصادی(وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه) تهیه شده و در حال نهایی شدن در دولت می باشد.

۳. در سال ۱۴۰۲، سیاستهای اقتصادی و ارزی در چارچوب اسناد بالادستی کشور تهیه و اجرا شد. این سیاستها موفق شدند نرخ رشد نقدینگی را از ۳۳.۱ درصد در فروردین به ۲۴.۳ درصد در اسفندماه، تورم تولیدکننده را از ۴۴.۷ درصد به ۲۴.۵ درصد و تورم نقطه به نقطه مصرف کننده را از ۵۵.۵ درصد به ۳۲.۳ درصد کاهش دهند. در سال ۱۴۰۲، بر اساس برآورد بانک مرکزی، تراز تجاری برابر ۲۰.۵ میلیارد دلار مثبت بوده است. تحقق این موفقیتها در کنار تحقق نرخ رشد ۶ درصدی برای سال ۱۴۰۲ (رشد ۹ ماهه ۱۴۰۲ بالغ بر ۶.۷ درصد) بوده است. طبق گزارشات بین المللی، در سال گذشته میلادی، ایران توانست بالاترین نرخ رشد اقتصادی را در منطقه داشته باشد و جزو بالاترین نرخ های رشد کشورهای جهان بوده است.  

۴. در سال ۱۴۰۲، معادل ۶۹ میلیارد دلار ارز کالاهای  اساسی، مواد اولیه و تجهیزات سرمایه¬ای با نرخ مصوب به موقع تامین شده است که ۳۰ درصد بیشتر از متوسط آن طی ۴ سال قبل بوده است. بخش عمده این ارزها به کالاهای سرمایه و مواد اولیه کارخانجات تولیدی اختصاص یافت. از طرف دیگر، اختصاص ارز ترجیحی به دارو معادل ۲۶ درصد افزایش یافت و تلاش شد ارز کلیه کالاهای اساسی به سرعت تخصیص و تأمین گردد به گونه ای که هیچ وقفه ای در بارگیری و تخلیه کشتی‌ها صورت نپذیرد.

۵. به منظور بهبود نظام توزیع کالاهای اساسی که با ارز ترجیحی تأمین میشوند از طرح کالابرگ استفاده شد و در حال حاضر بالغ بر ۶۰ میلیون نفر(۷ دهک درآمدی) از این طرح استفاده میکنند که طبق آن ۱۱ قلم کالای ضروری به قیمت سال ۱۴۰۱ عرضه می شود.

۶. علاوه بر این، بسیاری از نیازهای تأمین نشده در دهه ۹۰ از جمله واردات خودرو، سفر حج عمره، واردات کامیون و تاکسی های برقی در دستور کار دولت در سال ۱۴۰۲ قرار داشت و در سال جاری شاهد نتایج آن خواهیم بود.

۷. قانون جدید بانک مرکزی در خردادماه سال جاری، اجرایی خواهد شد. در حال حاضر، بانک مرکزی در چارچوب قانون قبلی در حال فعالیت است و هیچ اختیار جدیدی به این نهاد واگذار نشده است. مهم ترین محور قانون جدید، افزایش استقلال بانک مرکزی در سیاستگذاری پولی و ارزی است که با موارد ذکر شده مغایر است.

۸. یکی از دلایل اصلی آرامش بازارها پس از اجرای عملیات موفق "وعده صادق" و عدم تحقق برنامه دشمنان برای ایجاد اختلال در بازار ارز و کالا، بسترسازی مناسب ارزی و اقدامات انجام شده در بازار کالا بوده است.  
 
دشمنان پس از شکست خوردن در این حوزه با تقویت تحریم ها و اقدامات رسانه ای، به دنبال تشدید انتظارات تورمی و اختلال در حوزه های اقتصادی بویژه بازارهای ارز و کالا می باشند. امیدواریم مجلس شورای اسلامی  با درایت و زمان شناسی مناسب همیشگی، دولت را در تحقق شعار سال یاری نماید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس