Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:30:52 GMT

خبر بد برای زیدان: از کاماوینگا خبری نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۳۷۸۸

خبر بد برای زیدان: از کاماوینگا خبری نیست

مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی رن می‌گوید این باشگاه قصد دارد پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید ادواردو کاماوینگا را رد کند.

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا پدیده باشگاه فرانسوی رن در سراسر اروپا متقاضیان بزرگی دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به رئال مادرید اشاره کرد. درحالیکه به نظر می‌رسید انتقال او به رئال امسال تابستان انجام خواهد شد حالا  مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی می‌گوید رن قصد دارد پیشنهاد 80میلیونی رئال را رد کند چرا که حاضر نیست ستاره‌اش را ارزان‌تر از قیمت واقعی‌اش به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کاماوینگا بعد از درخشش در فصل جاری مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته. به غیر از رئال مادرید که بیشترین شانس را برای خرید او دارد، از پاری سن ژرمن به عنوان دیگر گزینه مهم این ستاره جوان نام برده شده است.

 

فلوریان موریس، مدیر ورزشی باشگاه رن در این باره به RMC Sport گفت:" ما درباره واگذاری کاماوینگا با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ایم. تا حالا هیچ پیشنهاد واقعی‌ای به ما نرسیده. من از روز اول گفتم که کاماوینگا جزئی از پروژه پیشرفت باشگاه رن خواهد بود. اگر آنطور که در رسانه‌ها گفته می‌شود پیشنهاد رئال برای او 80 میلیون یورو باشد جواب ما نه خواهد بود. ما می‌خواهیم با این بازیکن ادامه بدهیم".

 

مدیر ورزشی باشگاه رن در ادامه گفت:" من هیچ شکی ندارم که این بازیکن باید فصل آینده جزئی از پروژه طراحی شده باشگاه ما باشد. ادامه دادن به پیشرفت در رن به نفع او خواهد بود. او هم پسر خوبی است و هم یک فوتبالیست بی‌نظیر. این مسائلی است که باید با هم درباره آن صحبت کنیم ولی تا جایی که به ما برمی‌گردد هیچ قصدی برای واگذاری کاماوینگا نداریم".

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان