Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:30:30 GMT

کتاب «پری دندون» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۳۹۷۵

کتاب «پری دندون» منتشر شد

انوشه خضری نویسنده کتاب به خبرنگار مهر، گفت: این کتاب دارای ۱۸ صفحه است که در تیراژ هزار نسخه توسط انتشارات چرخ و فلک منتشر شده است.

وی افزود: متن این کتاب در تابستان ۹۸ به پایان رسیده اما پس از تصویرگری به دلیل مشکلات ناشی از کاغذ و شیوع بیماری کرونا، چاپ آن تا هفته پایانی خرداد سال جاری به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده، اعلام کرد: این کتاب از ۱۰ تیرماه در کتابخانه بانو و کودک و نوجوان اوز و کتابفروشی های سطح شهر اوز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کتاب جشن تولد مرمر کوچولو اولین کتاب انوشه خضری است که قبلاً توسط وی چاپ و متشر شده است.

انوشه خضری متولد ۱۳۶۲ در اوز و اکنون ساکن امارات متحده عربی است؛ وی مدرک تحصیلی مهندسی پزشکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب پری دندون مانند کتاب قبلی انوشه خضری به ۲ زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است.

کد خبر 4963249

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کتاب ادبیات کودک و نوجوان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد ایلام مواد مخدر استانداری سمنان بیرجند دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «پری خانه ما» نوشته بهناز ضرابی زاده توسط انتشارات سوره مهر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.این کتاب شامل خاطران نه خانواده شهید استان همدان است که بیش از دو شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور بهناز ضرابی زاده نویسنده کتاب و مرتضی سرهنگی نویسنده و پژوهشگر فردا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

همچنین کتاب «ترانه های وطن و تبعید» پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور محمدرضا وحیدزاده نویسنده و ماجد منابی منقد و پژوهشگر در کوشک کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نقد و بررسی می شود.این مجموعه شعر با تدوین و ترجمه «موسی بیدج» در برگیرنده سروده‌هایی از نام‌آوران شعر فلسطین است که ترانه‌های خود را در وطن و در تبعید سروده‌اند. این شاعران تمام عمر خود را در بازسرایی آرمان خود و مردمشان سپری کردند.

«عزالدین المناصره»، «معین بسیسو»، «محمود درویش»، «سمیح القاسم»، «توفیق زیاد» «موسی حوامده»، «فدوی طوقان»، «احمد دخبور»، «محمدعلی شمس‌الدین» و «محمد القیسی» شاعرانی هستند که اشعارشان در این مجموعه آمده است.

این نشست با حضور علاقمندان شعر و ادبیات مقاومت، صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۰:۳۰ در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6100224 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • ۴ رمان مریلین رابینسون، نویسنده محبوب داریوش مهرجویی در نمایشگاه کتاب
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • معرفی چند اثر خواندنی که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود/ از «نامه‌ای به آسمان» تا «تاکسی‌سواری»
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت