Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:53:04 GMT

چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۴۲۸۵

ایسنا/ایلام در مراسمی چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام در بخش «چوار» آغاز به کار کرد.

«قنبر موسی‌نژاد» مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این مرکز نیکوکاری با اینکه چهل و نهمین مرکز نیکوکاری ایجاد شده در استان است اما نخستین مرکزی است که با پی گیری امام جمعه محترم چوار در محل این دفتر راه اندازی می شود و امیدواریم باعث خیر و برکت در بخش چوار و مرکز مهمی برای جمع آوری اعانات مردمی و کمک به نیازمندان این بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: واگذاری امور نیکوکاری و خیر خواهانه به مردم و ارتباط موثر و راحت بین مردم و قشر نیکوکار با این مراکز از جمله این ویژگی ها بوده و امداد امام «ره» در هیچ کدام از فرآیندهای تهیه و توزیع کمکها در این مراکز جز در زمینه ثبت و ضبط  مالی آنها مداخله ای ندارد.

موسی‌نژاد تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به منظور ارتباط آسانتر بین قشر نیکوکار و افراد نیازمند جامعه در محلات و مکانهای مختلف توانسته اند با ارتباط شایسته و موثر با قشر نیکوکار هر ساله کمکهای قابل توجهی جمع آوری و بین قشر نیازمند این مناطق توزیع نمایند.

مدیرکل امداد استان ایلام در ادامه به شرایط خاص اقتصادی و اجتماعی امروز کشور و موضوع شیوع بیماری کرونا ویروس  و همچنین به مجموعه فعالیتهای انجام گرفته توسط این نهاد  در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: با اینکه امسال  از نظر اقتصادی شرایط سخت تری داشتیم اما پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید بر انجام پویشی با عنوان کمک مومنانه  در سراسر کشور ، در استان ایلام نیز با مشارکت خوب مردم و مسئولین پوششهای مختلفی ایجاد و صحنه های بی بدیلی از نوعدوستی و مهرورزی به نمایش درآمد و در بخش چوار هم با محوریت امام جمعه محترم اقدامات ارزشمندی صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین «میهن پرست» امام جمعه چوار نیز در این آیین به اهداف ایجاد مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی«ع» بخش چوار اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان با راه اندازی پویش کمک مومنانه بیش از ۳۷۰ میلیون تومان کمکهای نقدی و کالایی در چوار جمع آوری و با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران، کمیته امداد و سایر دستگاهها بین نیازمندان بخش چوار توزیع شد. 

وی ادامه داد: با افتتاح این مرکز نیکوکاری قطعاً تحول بسیار خوبی در زمینه جمع آوری کمکهای مردمی صورت خواهد گرفت و این کمکها  به صورت هدفمند بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام مرکز نیکوکاری مرکز نیکوکاری استان ایلام بخش چوار جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جلسه هماهنگی افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان، نقش موزه‌های دفاع مقدس در بازگو کردن فداکاری‌های رزمندگان اسلام برای نسل جدید را بسیار موثر دانست و گفت: برای حفظ آثار و ارزش‌های شهدا، این مجموعه را باید در حوزه مادی و معنوی غنا ببخشیم تا جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، دانشجویان و مردم از آن استفاده کنند.

او با اشاره به اهتمام مسئولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان افزود: این استان مهد شهیدان و سرداران در دوران دفاع مقدس است که هر کدام گنجینه و دانشگاه معرفت هستند ولی افتتاح موزه دفاع مقدس گیلان به نسبت سایر استان‌ها با تأخیر آغاز شد، لذا باید با جدیت تمام آن را افتتاح کنیم.

استاندار تصریح کرد: باید توجه به زیست بوم گیلان یک اصل در ساخت موزه دفاع مقدس باشد و حال و هوای دوران دفاع مقدس را برای ما تداعی کند.

در این جلسه سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، تعدادی از مدیران و شهردار رشت نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود برای تسهیل در بهره برداری این پروژه را بیان کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری گیلان؛ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در مسیر ورودی اصلی به استان و شهر رشت در حال ساخت است.

فاز اول این پروژه ۲ هزار متر مربع زیربنا و یک هکتار محوطه دارد و سوم خرداد امسال توسط رئیس جمهور به صورت ارتباط تصویری همزمان با ۵ استان دیگر افتتاح خواهد شد.

ساختمان مدیریت مرکز فرهنگی و ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، ساختمان‌های احداث شده در فاز اول هستند.

در فاز دوم و سوم نیز ساختمان‌های آمفی تئاتر و گالری‌های موزه احداث خواهند شد که در حال حاضر سازه آمفی تئاتر به پایان رسیده است.

بخشی از محوطه سازی فاز اول توسط شهرداری رشت ساخته شده و قرار است مابقی محوطه سازی نیز اجرا شود تا در آینده به عنوان یکی از پارک‌های شهر رشت بهره برداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • وزش باد شدید در چوار ایلام
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد