Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@17:17:10 GMT

محک حافظه و مهارت بینایی با این تصاویر+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۴۳۰۹

محک حافظه و مهارت بینایی با این تصاویر+عکس

آن روز‌ها که کودک بودید را یادتان می‌آید؟ همان وقت‌هایی که تماشای کارتون یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های صبح تا شبتان بود.

احتمالا آن روز‌ها عاشق تماشای کارتون‌های کلاسیک دیزنی بودید و به همین علت هم می‌توانید جزییات ریز در هر صحنه را به یاد بیاورید. اما با این حال، ممکن است بعضی چیز‌های ریز و کوچولو باشد که از حافظه شما سر خورده باشد و آن‌ها را به دست فراموشی سپرده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تست دقت و توجه، می‌توانید دوران کودکی خود را زنده کنید.

ما امروز، صحنه‌هایی از چند کارتون قدیمی از انیمیشن‌های دیزنی را انتخاب کردیم که با آن‌ها حافظه و مهارت مشاهده خود را محک بزنید. این تست خیلی سخت نیست فقط باید به دو عکسی که ظاهرا مشابه و روی هم هستند دقت کنید و در هر جفت تصویر ۵ تفاوت را پیدا کنید. با روزیاتو همراه باشید.

تصویر اول:

تصویر دوم:

تصویر سوم:

تصویر چهارم:

تصویر پنجم:

تصویر ششم:

تصویر هفتم:

تصویر هشتم:

تصویر نهم:

تصویر دهم:

تصویر یازدهم:

تصویر دوازدهم:

تصویر سیزدهم:

تصویر چهاردهم:

تصویر پانزدهم:

تصویر شانزدهم:

تصویر هفدهم:

تصویر هجدهم:

.؛ و حالا پاسخ تست و مشاهده نتایج:

به چند تست پاسخ درست دادید و توانستید هر ۵ اختلاف را پیدا کنید؟ کدام یک از تست‌ها برایتان سخت‌تر بود؟ در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: روزیاتو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تست هوش معما سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد

این ویژگی حافظه در زمان معرفی این چت‌بات، فقط برای بخش کوچکی از کاربران در دسترس بود، اما اکنون برای مشترکان ChatGPT Plus در خارج از اروپا یا کره در دسترس است. حافظه ChatGPT به ۲ روش کار می‌کند تا پاسخ‌های روبات چت را شخصی‌تر کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، اولی این است که به شما اجازه می‌دهد به ChatGPT بگویید جزئیات خاصی را به‌خاطر بسپارد و دومی با یادگیری از مکالمات مشابه الگوریتم‌های دیگر در برنامه‌ها است. حافظه ChatGPT این چت‌بات را به دستیار هوش مصنوعی بهتری تبدیل می‌کند. از آنجایی که این حافظه ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند و کاربران از این نظر نگران شده‌اند، شرکت OpenAI مدعی شده است کاربران همیشه بر آنچه ChatGPT نگه می‌دارد، کنترل خواهند داشت.

شرکت OpenAI در یک پست وبلاگ نوشت: در تغییری نسبت به آزمایش قبلی، اکنون ChatGPT به کاربران می‌گوید چه زمانی حافظه‌ها به روز می‌شوند. کاربران می‌توانند آنچه را که ChatGPT به خاطر می‌آورد، با بررسی آنچه که روبات چت از مکالمات گرفته است و حتی با ایجاد فراموش کردن جزئیات ناخواسته ChatGPT مدیریت کنند. این چت بات همیشه می‌تواند جزئیات را در طول مکالمات فعال به یاد بیاورد.

برای مثال، اگر از روبات چت بخواهید یک ایمیل را پیش‌نویس کند، می‌توانید فورا آن را با عبارت «حرفه‌ای‌تر کنید» دنبال کنید و به یاد می‌آورد که در مورد ایمیل صحبت می‌کردید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید یا مکالمه جدیدی را شروع کنید، همه چیز از پنجره خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان