Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های زنجان، با بیان اینکه اقدامات مالی خوبی در حوزه اشتغال و رونق تولید در استان زنجان رخ داده است، گفت: رشد ۴۷ درصدی تسهیلات پرداخت شده نشان می‌دهد بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات خوب عمل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حقیقی با اعلام اینکه مدیران بانکی باید عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند،گفت: استان زنجان در میزان پرداخت تسهیلات نسبت به منابع در رتبه هشتم قرار دارد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ هزار نفر بیمه اجباری و بازنشستگی در استان زنجان وجود دارد، گفت: این آمار نشان دهنده فعال بودن واحد‌های تولیدی استان و وضعیت مطلوب اشتغال است.

دادگر دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: در پرداخت تسهیلات رونق تولید بعد از استان‌های البرز و اصفهان رتبه سوم را داریم.

او افزود: رشد منابع پارسال بیش از ۲۹ درصد بود، اما رشد تسهیلات بیش از ۷ درصد بوده است..

فغفوری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان هم با اعلام اینکه برای طرح رونق تولید در کل کشور ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته بود گفت: از این رقم یک‌هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان معادل ۹ درصد از اعتبارات کل کشور مربوط به استان زنجان بوه که این میزان اعتبار نسبت به سهم یک و سه دهم درصدی جمعیت و وسعت استان در کشور بی سابقه است.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار صنعت و معدن تجارت استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین