Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته پزشکی فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال گفت: بررسی پروتکل ها و نظارت بر اجرای مناسب در حوزه های مختلف فوتبال و فوتسال (بانوان و آقایان) مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا شهاب درباره برگزاری جلسه ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال عنوان کرد: این نشست روز گذشته با حضور دبیرکل و مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مثبت ارزیابی شدن روند اجرای پروتکل ها در فوتبال کشور و موفقیت اجرای آن در نخستین اردوی تیم ملی فوتسال، قرار بر این شد تا نحوه نظارت ها به صورت مستمر پیگیری و مورد ارزیابی دوره ای قرار بگیرد. همچنین بررسی پروتکل ها و نظارت بر اجرای مناسب در حوزه های مختلف فوتبال و فوتسال (بانوان و آقایان) مورد تاکید است.

وی در ادامه اضافه کرد: درخصوص برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی در حوزه های پزشکی و فنی بحث و بررسی شد. تاکید دبیرکل فدراسیون بر همکاری بین بخش های مختلف از جمله سازمان لیگ، هیات ها و دیگر ارکان فدراسیون در عالی ترین سطح انجام شود. همچنین گزارش های مربوطه به صورت منظم در جلسات ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مورد ارزیابی قرار بگیرد و روند اجرای پروتکل های بهداشتی بعد از مسابقات لیگ مثبت ارزیابی شد.

شهاب در پایان در خصوص آسیب ها بیان کرد: با توجه به افزایش روند آسیب دیدگی ها در فوتبال در هفته های اخیر و از آنجا که بیشتر آسیب های شایع فوتبال مانند آسیب های لیگامانی زانو، همسترینگ و مچ پا دوره بازیابی طولانی مدت از رقابت و تمرین را برای بازیکنان به همراه دارد و از این حیث بازیکنان، باشگاهها و تیم های ملی متضرر خواهند شد. در آخرین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال که روز گذشته (سه شنبه 10 تیرماه) برگزار و مقرر شد که پروتکل های پیشگیری از آسیب های فوتبال جهت کاهش بروز آسیب دیدگی در فوتبال، توسط کمیته پزشکی و ایفمارک به زودی تهیه و تنظیم شود و با همکاری کمیته آموزش فدراسیون در اختیار باشگاههای کشور قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های فوتبال ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال پروتکل ها آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی می‌توانند بسیار موثر باشند و به این مهم باید در خارج از محیط مدرسه توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر، امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از مقام معلم که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد و تحت عنوان تجلیل از سفیران معروف برگزار شد، با اشاره به قدر و منزلت فرهنگیان و معلمان، اظهار کرد: یک جامعه و یک استان با معلمان فرهیخته و پای‌کار ساخته می‌شود.

وی گریزی به آسیب‌های اجتماعی در استان به‌خصوص در شهر یاسوج زد و افزود: جای تعجب است که در برخی از مدارس حتی مدارس بالای شهر تعداد زیادی فرزندان طلاق وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت خطاب به معلمان حاضر در جلسه از آنها خواست که نسبت به پیشگیری از چنین آسیب‌هایی وارد عمل شوند و علاوه بر مأموریتی که در مدارس دارند در بیرون از مدرسه هم به کمک خانواده‌ها و دانش‌آموزان بشتابند تا چنین آسیب‌هایی نتواند بر جامعه غلبه کند.

در ادامه این آئین حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از مهم‌‏ترین ویژگی‌های نظام تعلیم و تربیت اسلامی، جنبه هدایتی آن است، هدایت ‏کردن به معنای کمک به فرد برای شناختن خود و محیط خود و هدایت فرد از جنبه‌های مختلف رشد شخصیت در ابعاد عقلانی، اجتماعی، عاطفی و بدنی است.

وی افزود: ستاد در راستای تعامل با اداره کل آموزش و پرورش، سعی در شناسایی دغدغه‌مندان و فعالان این عرصه داشته و از این عزیزان با عنوان «سفیران معروف» یاد می‌شود.

پیش‌قدم تصریح کرد: «سفیران معروف» یا به تعبیری همان «سفیران هدایت» که در حدیث از آنها به عنوان «ورثه الانبیا» یاد می‌شود و یادآور این رسالت مهم است که در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ستاد امر به معروف استان، ضمن تجلیل از فرهنگیان آماده همکاری با اداره کل آموزش و پرورش در زمینه‌های آموزشی و تربیتی بوده و توانایی اجرای دوره‌های مذکور در استان فراهم است و در صورت نیاز ستاد می‌تواند این ظرفیت را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

کد خبر 750862

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها