Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:34:40 GMT

آدبایور قراردادش را فسخ کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۴۷۱۶

آدبایور قراردادش را فسخ کرد

مهاجم صاحب نام اسبق منچسترسیتی ، آرسنال و تاتنهام قراردادش را در پاراگوئه فسخ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «امانوئل آدبایور» دیگر به باشگاه آسانسیون پاراگوئه تعهدی ندارد.بخش رسانه ای این باشگاه اعلام کرد قرارداد فوروارد 36 ساله توگویی فسخ شده است.

در بیانیه ای که به همین خاطر انتشار یافت، عنوان شد:طرفین به این نتیجه رسیدند که به همکاری مشترک خاتمه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که ستاره مجرب سال های دور رئال مادرید، منچسترسیتی، آرسنال و تاتنهام در فوریه سال جاری میلادی به آسانسیون نقل مکان کرد.

او در این مدت 4 بازی برای تیمش کرد اما نتوانست گلی بزند. باشگاه پاراگوئه ای برای چند ماه همکاری مشترک با آدبایور از وی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امانوئل آدبایور توگو منچسترسیتی تاتنهام آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)

گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)

دیگر خبرها