Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:40:48 GMT

شعب رسیدگی به انشعابات غیر مجاز و سرقت شبکه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۴۷۳۲

شعب رسیدگی به انشعابات غیر مجاز و سرقت شبکه

محمد رزم روز چهارشنبه در دیدار مدیران عامل مجموعه صنعت آب و برق استان افزود: شعب ویژه ای در محاکم استان برای رسیدگی به پرونده های این حوزه اختصاص داده شده و با متخلفان و افرادی که از انشعابات غیرمجاز آب و برق استفاده یا مبادرت به سرقت تاسیسات مربوطه، شبکه های آبرسان و کابل برق می نمایند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سرقت تاسیسات آب و برق و شبکه های انتقال جز ۴۰ جرایم احصا شده اولویت دار در دادگستری استان است، با مجرمان این حوزه بدون اغماض برخورد و این افراد در کمیسیون عفو، بخشودگی و تخفیف مجازات نیز مشمول آیین نامه عفو، تشخیص داده نخواهند شد. 

رییس شورای قضایی استان تصریح کرد: خدمت رسانی به روستاها در اولویت باشد چرا که این خدمات باعث ماندگاری و رونق کسب و کار در این مناطق شده و سبب تشویق به مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهد شد.

رزم با اشاره به اینکه بازرسی های میدانی از پروژه های در دست اقدام بسیار مفید و موثر خواهد بود، تاکید کرد: با توجه به اینکه لرستان استان محرومی است باید تلاش شود که تخصیص آب کشاورزی بیشتر شده، همچنین تعداد سدهای استان افزایش یافته و تهیه طرحهای توجیهی مستدل و مجوز احداث سد های جدید اخذ شود.

وی گفت: نصب علائم هشدار دهنده در مکان هایی که وابسته به شرکت های آب و برق هستند از ضروریات است و این دستگاه ها بایستی در بحث مستندسازی املاک خود و اخذ سند تک برگی هر چه سریعتر اقدام کنند.

رزم ضمن اشاره به این موضوع که هیچ کس حق ندارد از توسعه پروژه‌های استان جلوگیری نماید، عنوان کرد: صنعت تصفیه آب و فاضلاب مهم بوده و در بهداشت جامعه بسیار تاثیرگذار است که بایستی همت ویژه ای در راستای تاسیس تصفیه خانه در شهرستان های فاقد این امکان در استان صورت گیرد.

برچسب‌ها دادگستری آب و فاضلاب خرم آباد برق لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آب و فاضلاب خرم آباد برق لرستان دادگستری آب و فاضلاب خرم آباد برق لرستان آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد