Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان در صدد مخدوش کردن ریشه‌های فکری و اعتقادی جامعه هستند، گفت: امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که استقامت ملت ایران را بشکند و از مهمترین راه‌های این کار، القای شبهه و متزلزل کردن مبانی اعتقادی است. تاریخ انتشار: 13:47 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۸۴۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از خدام بارگاه رضوی که حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی بودند، اظهار کرد: در سپاه این باور و عقیده وجود دارد که ولایت تجلی‌یافته توحید ربوبیت است؛ چون حقیقت توحید جز در قالب ولایت شکل نمی‌گیرد و در این بین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سلسله ولایت جایگاه خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اقدامات خوبی که اخیراً توسط آستان قدس رضوی دنبال می‌شود، این است که این تلقی صورت می‌گیرد که کل ایران متعلق به امام رضا (ع) است، نه فقط شهر مقدس مشهد؛ همچنین خدام آقا علی بن موسی الرضا (ع) نیز فقط کسانی نیستند که در حرم امام رضا (ع) مشغول به کار هستند، بلکه کل کشور خدام امام رضا (ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که استقامت ملت ایران را بشکند؛ لذا یکی از مهمترین راه‌های این کار، القای شبهه و متزلزل کردن مبانی اعتقادی یعنی مخدوش کردن ریشه‌های فکر و اعتقاد جامعه است؛ در این راستا بنا بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم‌افزایی نیرو‌های جبهه انقلاب در خصوص مقابله با این دسیسه دشمن بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: سپاه آمادگی دارد تجربیاتی مجموعه خود نسبت به بحث جوانان را در اختیار این حرکت ارزشمند قرار دهد. در حقیقت این کار، نجات دادن جوانانی است که فطرت پاکی دارند؛ زیرا آن‌ها از نسل اولی‌ها فطرت آماده‌تری دارند به همین دلیل دشمن به دنبال این است که این فطرت را منحرف ساخته و آن را گمراه کند؛ بنابراین هرچه امثال این کار‌ها که فرهنگ اسلام ناب را در جهان گسترش می‌دهد، افزایش یابد، بسیار ارزشمند خواهد بود.

همچنین در ابتدای این دیدار، «میلاد شعیبی» مسئول شبکه مردمی جوانان رضوی نیز با اشاره به اقدامات این شبکه در راستای هدایت جوانان و رفع شبهات اعتقادی آنان بیان کرد: سال گذشته اعزام ۸۵ کاروان در دهه کرامت به سراسر کشور و حتی سایر کشورها، باعث انتقال حال و هوای معنوی حرم مطهر امام رضا (ع) به سایر نقاط شد.

وی افزود: در ادامه اعزام کاروان‌ها حول محوریت حضرت امام رضا (ع) منجر به ایجاد یک شبکه تشکلی مردمی به نام شبکه جوانان رضوی شد؛ این شبکه مردمی بنا بر ضروریات و مقتضیات کشور در حوزه‌های اجتماعی مثل سیل و زلزله ورود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: نماینده ولی فقیه در سپاه: بدونِ نفی رژیم اشغالگر قدس نمی‌توان به ایمان واقعی رسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سپاه نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور