Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان روز چهارشنبه با حضور ۱۲ نفر از اعضا و سه کاندیدا برگزار و در نهایت برزو مرادی با کسب ۱۰ رای برای چهار سال به عنوان رییس این هیات برگزیده شد.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه اظهار داشت: هیات جدید باید رشته خطیر و قهرمان پرور موتورسواری و اتومبیل‌رانی را ساماندهی کند چرا که چند ماه است که با سرپرست هدایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی موفق عمل کنیم، اضافه کرد: در حال حاضر این هیات غیر از سه شهرستان بیجار، سنندج و دیواندره در بقیه شهرستان‌ها غیرفعال است که باید در این شهرستان‌ها هر چه زودتر ساماندهی و فعال شوند.

جولایی بر لزوم همکاری رییس جدید این هیات با دستگاه‌های اجرایی بویژه شهرداری و پلیس راهور تاکید کرد و گفت: باید پیست سنندج فعال شده و در دیگر شهرستان‌ها نیز بخش خصوصی برای ایجاد تجهیزات لازم ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه باید از ظرفیت پیشکسوتان نیز برای ارتقا این ورزش بهره برد، یادآور شد: نیاز است سایتی برای ساماندهی افراد علاقمند و فعالان این رشته ورزشی طراحی کرد.

بروز مرادی مال امیری رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان هم با بیان اینکه آمار تصادفات در ایران بالا است، افزود: باید با هدایت جوانان به سمت پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی و فراهم کردن شرایط برای تخلیه انرژی آنان، از تصادف‌ها بکاهیم.

او بر لزوم استفاده از تجارب دیگر استان‌ها در این رشته ورزشی تاکید کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف به ویژه پلیس راهور، می‌توان زمینه ساماندهی این ورزش و پیشرفت آن را فراهم کرد.

مرادی یادآور شد: با برگزاری مسابقات خیابانی قانونمند و جذب جوانان برای پیوستن به رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی، ضمن تخلیه انرژی قشر جوان، می‌توان از بسیاری از تصادف‌ها ممانعت کرد.

خبات حسامی، برزو مرادی و جهانفرد کاظمی سه کاندیدای حاضر در این مجمع بودند. پیش از این نادر اسدی سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان بود که از کاندیداتوری برای سکانداری این هیات انصراف داد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان موتور سواری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد