Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این‌‌که در مورد اعمال محدودیت‌ها در تهران مواردی توسط ستاد مقابله با کرونا در تهران به استانداری اعلام شده است، گفت: در صورت اعمال محدودیت، این محدودیت ابتدا به صورت یک هفته‌ای خواهد بود. - اخبار اجتماعی -

دکتر سیماسادات لاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ در پاسخ به این سوال که "با توجه به افزایش شمار مبتلایان کرونا آیا بحث بازگشت محدودیت‌ها و قرنطینه مطرح است؟" گفت: بازگشت محدودیت‌ها در همه استان‌ها بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان، اعلام به ستاد ملی مقابله با کرونا و بررسی موضوع در وزارت بهداشت و وزارت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اگر قرار به اعمال محدودیت یا ممنوعیت فعالیت‌ها در استانی باشد، باید وضعیت توسط مسئولان استانی بررسی شده و به ستاد ملی اعلام شود.

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به این سوالی مبنی بر اعمال محدودیت‌‌های کرونایی در استان تهران تصریح کرد: در مورد اعمال محدودیت‌ها در تهران نیز مواردی توسط ستاد مقابله با کرونا در تهران به استانداری اعلام شده و همه این موارد در حال بررسی است. در صورت اعمال محدودیت، این محدودیت ابتدا به صورت یک هفته‌ای خواهد بود و اگر نیاز به تمدید محدودیت باشد، برای یک هفته دیگر محدودیت‌ها تمدید می‌شود.

معاون وزیر بهداشت: کرونا تا پایان سال ادامه دارد/ مردم ‌قرنطینه را رعایت ‌کنند/ سیاست‌‌مان کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا‌ست

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت ویروس کرونا شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا شهر تهران وزارت بهداشت ویروس کرونا شهر تهران مقابله با کرونا اعمال محدودیت وزارت بهداشت محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محورهای شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می شود واز از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

او بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران