Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:53:11 GMT

عرضه گوشی ارزان ریل می با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۰۳۵

عرضه گوشی ارزان ریل می با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی سی ۱۱ مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ و نیز دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. امکان نصب کارت حافظه داخلی با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز در این گوشی وجود دارد.

سی ۱۱ مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ دی پلاس و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز هست و در پشت آن یک نوار باریک طولانی قرار دارد که از سر خوردن و سقوط گوشی جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پشت گوشی از دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده و فلاش ال ای دی نیز در کنار دو دوربین قرار دارد. ضبط ویدئو با سرعت آهسته و با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی در حالت استندبای برای ۴۰ روز استفاده قابل به‌کارگیری است و این رقم در صورت برقراری تماس‌های صوتی به ۳۱.۹ ساعت افزایش می‌یابد. گوشی یادشده تنها ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

کد خبر 4963306

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند تلفن همراه چین نمایشگر ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان نوآوری فناوری فضایی فیس بوک ناسا اکتشافات فضایی امنیت اطلاعات فناوری نانو شرکت هواوی گوگل امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب

سردار علی، ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفتگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودرو‌ها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار، ولی پور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو‌ها و محتویات آن نقش داشتند، شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار، ولی پور گودرزی یادآور شد: این طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد